loading...
جراحی بینی,جراحی فک و صورت,جراحی زیبایی در تهران
mousa بازدید : 9 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)
بهترین روش برای برجسته کردن گونه 215748

یکی از روش هایی که برای زیبایی می توان انجام داد، کاشت گونه است. در این مقاله می خواهیم بهترین روش برای برجسته کردن گونه را توضیح دهیم. کاشت گونه در بین خانم ها با استقبال بیشتری مواجه شده است و شایع تر است. برجسته کردن گونه به روش های مختلف انجام می شود. روش های جراحی و غیر جراحی برای اینکار پیشنهاد می گردد. روش های غیر جراحی مانند تزریق ژل به گونه، تزریق چربی به گونه و روش جراحی مانند پروتز گونه می باشد.  ولی سوالی که مطرح می شود این است که بهترین روش برای برجسته کردن گونه در بین این روش ها کدام است؟ مزایا و معایب هر کدام از روش ها چیست؟ و نیز کدام روش عوارض کمتری را به دنبال خواهد داشت؟ بنابراین بهتر است ابتدا این مقاله را مطالعه نموده و سپس در مورد روشی که می خواهید برای برجسته کردن گونه استفاده کنید، انتخاب نمایید.

بهترین روش برای برجسته کردن گونه 1248

انواع روش های برجسته کردن گونه

همانطور که توضیح داده شد هم می توان با روش های جراحی و هم رو ش های غیرجراحی گونه را برجسته و جذاب نمود. برجسته بودن گونه باعث بانشاط تر و جوان تر نشان دادن چهره می شود. به همین دلیل است که افرادی که به سمت میانسالی پیش می روند، استقبال بیشتری از این روش ها می کنند. در این قسمت می خواهیم انواع روش ها را توضیح و در خصوص مزایا و معایب هر کدام توضیح دهیم. سپس نتیجه گیری خواهیم کرد که بهترین روش برای برجسته کردن گونه کدام است.

.

برجسته کردن گونه با تزریق چربی

در این روش برای برجسته کردن گونه از چربی استفاده می شود. این چربی می تواند از راه های مختلف تامین شود. یکی از راه ها استفاده از چربی بدن خود فرد است. این چربی از قسمت هایی از بدن بیمار مانند شکم، باسن و ران استخراج می شود. چون این قسمت ها در برابر ورزش و رژیم مقاومت زیادتری نشان می دهند. به همین دلیل در روی گونه نیز به سرعت جذب و آب نمی شود. سپس  چربی استخراج شده را بوسیله دستگاه سانترفیوژ خالص نموده و آماده تزریق می نمایند. محلی که باید تزریق شود را نیز بی حس می نمایند و سپس با استفاده از سوزن های باریکی به زیر پوست تزریق می کنند. مزایای این روش را می توان به این نسبت داد که یک روش غیر جراحی است و نیازی نیست که بیمار بیهوش شده و به اتاق عمل برود. همچنین دارای کمترین عارضه بوده و ماندگاری قابل قبولی نیز خواهد داشت. برای این روش نیازی نیست هزینه زیادی را پرداخت نمایید. از معایب این روش به این نکته اشاره کرد که دائمی نبوده و نیاز به تمدید دارد. در صورتی که توسط پزشک معتبر و متخصص انجام نشود، احتمال جابجایی و نتیجه نامطلوب آن نیز است.

 

 

برجسته نمودن گونه با تزریق ژل

در تزریق ژل از موادیی شیمیایی برای برجسته نمودن گونه استفاده می شود. کیفیت موادی که برای تزریق ژل به گونه استفاده می شود، در نتیجه تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. این روش در مقایسه با تزریق چربی دارای عوارض بیشتری می باشد. زیرا از یک ماده شیمیایی استفاده می شود و احتمال عفونت، واکنش بدن، افتادگی صورت و … وجود دارد. ولی انتخاب بهترین پزشک در این زمینه می تواند مثمر ثمر واقع شود. هزینه این روش در مقایسه با تزریق چربی کمتر است. در تزریق چربی نیاز است از یک قسمت بدن چربی برداشت و به قسمت دیگر تزریق شود. در تزریق ژل مواد آماده وارد بدن شده و گونه ها را برجسته می نماید. از معایب این روش نیز می توان به دائمی نبودن آن اشاره نمود.

بهترین روش برای برجسته کردن گونه 25490.برجسته نمودن گونه با قرار دادن پروتز

این روش نیز یک روش جراحی بوده و نیاز به اتاق عمل نمی باشد. در این روش شکاف های کوچکی در داخل دهان و یا روی گوه و زیر پلک داده می شود. سپس پروتز از این راه وارد صورت شده و در زیر گونه قرار می گیرد. شکاف ها را بخیه زده که بعد از 10 روز یا جذب می شوند و یا کشده خواهند شد. از آنجایی که این عمل تحت بیهوشی کامل صورت می گیرد، عوارض بیشتری نسبت به روش های غیر جراحی دارد. از محاسن این روش می توان به ماندگاری بالای آن اشاره نمود. در صورتی که نوع بهتر و مرغوب تری از پروتز روی گونه قرار گیرد، به خوبی با بدن سازگار شده و لبه تیزی نخواهد داشت. بنابراین در این روش باید به بهترین متخصصان در این حوزه مراجعه نمایید تا هم از عوارض بعد از جراحی کاسته شود، هم مواد مرغوب تر و با کیفیت تر و به بهترین روش در گونه قرار می گیرد.

جراحی استخوان برای برجسته کردن گونه

یکی از روش های دائمی برای کاشت گونه را می توان جراحی استخوان به شمار آورد. در جراحی استخوان که تحت بیهوشی و در اتاق عمل انجام می شود، استخوان گونه را جراحی و به سمت جلو می آوردند. این روش بیشتر برای افرادی که در سانحه یا تصادف دچار شکستگی هایی در ناحیه گونه و فک بالا یا فک پایین دارند، مناسب است. در این جراحی استخوان های میانی و پایه های گونه برش داده شده و به سمت جلو کشیده می شود. مدت زمان انجام جراحی به عمق مشکل، وضعیت کلی بیمار و … بستگی خواهد داشت. از مزایای این روش به دائمی بوده و عدم نیاز به ترمیم می توان اشاره کرد. ولی چون یک روش جراحی است، می توان انتظار عوارض بیشتری را نسبت به روش های غیر جراحی داشت.

کلام آخر:

در این مقاله چند روش جراحی و غیر جراحی را برای برجسته نمودن گونه توضیح دادیم. هر کدام از روش ها معایب و محاسنی را به همراه خواهند داشت . در روش های غیرجراحی مانند تزریق چربی و یا تزریق ژل می توان به محاسنی مانند کم عارضه بودن و کوتاه بودن دوره نقاهت اشاره نمود. ولی این روش ها غیر دائمی بوده و نیاز به تمدید دارند. اینکه سوزن در هر بار وارد پوست می شود، می توان احتمال عفونت، هماتوم و … را در این روش ها بالا دانست. از مزایای روش های جراحی مانند قرار دادن پروتز و جراحی استخوان می توان به ماندگاری بالای آن ها اشاره نمود. چون یک بار انجاممی گیرد بنابراین عوارض کمتری در این خصوص می توانند داشته باشند. ولی به علت جراحی بودن این روش ها مدت زمان بهبودی طولانی تر و نیاز به مراقبت بیشتری است.


مطلب فوق توسط نویسندگان تهران جراحی با استفاده از منابع علمی تحت وب و کتب علمی نگارش شده است. و همانطور که میدانید که مباحث علمی نیاز به مشاوره جدی پزشک دارد ، هیچگونه مسئولیتی عهده دار تهران جراحی نمیباشد. (دکتر دهقان)

mousa بازدید : 10 یکشنبه 25 آبان 1399 نظرات (0)

از آنجایی که گوش ها اعضای آسیب پذیر بدن هستند، احتمال شکستگی در این عضو زیاد است. جراحی زیبایی روی گوش شکسته یکی از عمل هایی است که در صورت نیاز باید به سرعت انجام شود. زیرا ممکن است در صورت نادیده گرفتن باعث آسیب به بافت های داخلی گوش شده و عوارض زیادی را در پی داشته باشد. حتی در مواقعی ممکن است شنوایی فرد را تحت تاثیر قرار داده و دچار مشکلاتی نماید. در این مقاله سعی داریم مطالبی که نیاز است هر فرد در خصوص شکستگی و راه های درمان آن و … است بیان نماییم. اهم مطالب به شرح زیر است:

  • منظور از جراحی زیبایی گوش شکسته چیست
  • کاندیداهای جراحی زیبایی گوش شکسته چه افرادی هستند
  • اقدامات قبل از جراحی گوش شکسته
  • روند جراحی زیبایی روی گوش شکسته
  • اقدامات بعد از جراحی زیبایی گوش شکسته
  • عوارض جراحی گوش شکسته

جراحی زیبایی روی گوش شکسته 964194949494

منظور از جراحی زیبایی گوش شکسته چیست

اتوپلاستی جراحی زیبایی گوش شکسته می باشد. گوش شکسته نیز از مواردی مانند سایر مشکلات ناحیه گوش می باشد که نیاز به جراحی ترمیمی دارند. در مورد گوش شکسته نیز به همین ترتیب عمل می شود. همانطور که سایر مشکلات گوش مانند عدم تقارن، بیرون زدگی و … را با روش اتوپلاستی می توان رفع نمود، این آسیب را نیز با این روش می توان درمان کرد. نکته مهم سریع عمل نمودن می باشد. چون عدم اهمیت دادن و توجه نمودن می تواند عواقب زیانباری را به دنبال داشته باشد. چون بافت های داخلی گوش حساس هستند و به راحتی دچار مشکل می شوند. در مواردی نیز ممکن است فرد دچار مشکلات شنوایی گردد که یا به سختی درمان می شود یا غیر قابل درمان خواهد بود.

کاندیداهای جراحی زیبایی گوش شکسته چه افرادی هستند

عموما ورزشکاران جزو افرادی هستند که بیشتر در معرض آسیب می باشند. ورزش های سنگینی که نیاز به تمرینات زیاد و آوردن فشار به نواحی مانند گوش است، یکی از علل گوش شکسته می باشد. زیرا گوش از غضروف تشکیل شده و به راحتی دچار آسیب می شود. در برخی ورزش ها که احتمال شکستگی گوش و آسیب رسیدن به آن زیاد است مانند ورزش های رزمی، کشتی و … معمولا جراحی گوش شکسته انجام می شود. چون در این ورزش ها گوش فرد در معرض آسیب بیشتری است و احتمال شکستگی آن بسیار زیاد است. درگیری هایی که در این نوع ورزش ها وجود دارد، به نقاطی مانند گوش که حساسیت زیادی دارد، ضربه وارد کرده و منجر به شکستگی آن می شود. برای سایر افراد نظر پزشک و جراح بسیار مهم است. نیاز است به بهترین جراح زیبایی گوش مراجعه شود تا جراح تشخیص دهد که نیاز است این عمل ترمیمی انجام شود یا خیر.

اقدامات قبل از جراحی گوش شکسته

در صورتی که نیاز باشد که جراحی زیبایی روی گوش شکسته انجام شود، نیاز است مانند هر جراحی زیبایی دیگری، با اقدامات قبل از آن آشنا شده تا در رسیدن به نتیجه مطلوب به بیمار کمک نماید. اولین اقدام مراجعه به بهترین جراح زیبایی گوش می باشد. تخصص و تبحر پزشک در این زمینه بسیار موثر بوده و نقش کلیدی دارد. توصیه می شود از مصرف داروهایی که باعث انعقاد خون می گردد مانند آسپرین، ایبوپروفن و … خودداری نمایید. دو هفته قبل از جراحی نیاز است مصرف این قبیل داروها متوقف شود. مصرف دخانیات را باید کنار بگذارید . دخانیات باید کاهش اکسیژن رسانی در حین عمل و بعد از آن می شود که می تواند تبعاتی به دنبال داشته باشد. همچنین احتمال عفونت را افزایش می دهد.

نیاز است کلیه آزمایشاتی که تجویز شده است انجام دهید تا در روز جراحی به همراه داشته باشید. در صورت نیاز به مصرف دارو قبل از جراحی، بهتر است داروها سرموقع و به صورت منظم مصرف شود. در روز جراحی باید ناشتا باشید. چون این جراحی تحت بیهوشی انجام می شود، عدم ناشتا بودن می تواند بعد از جراحی مشکلاتی را ایجاد نماید. روز قبل از جراحی نیاز است دوش بگیرید، چون بعد از جراحی زیبایی گوش شکسته امکان استحمام وجود ندارد. در روز عمل لباس های گشاد و دگمه دار بپوشید تا بعد از جراحی به راحتی بتوانید لباش خود را عوض نمایید.

روند جراحی زیبایی روی گوش شکسته

این جراحی تحت بی حسی موضعی قابل انجام است . در برخی موارد که نیاز باشد بیمار را تحت بیهوشی عمومی برده و عمل می نمایند. در کودکان کم سن و افرادی که از این گونه جراحی ها ترس و استرس دارند، معمولا بیهوشی عمومی بهترین راه است. جراحی زیبایی روی گوش شکسته، جراحی سنگینی نبوده و ممکن است یک تا دو ساعت طول بکشد. این مدت بستگی به عمق مشکل و نحوه شکستگی دارد.  برای جراحی نیاز است برشی در ناحیه موردنظر داده شده تا به غضروف دسترسی پیدا شود. سپس در صورت نیاز غضروف ها به محل مناسب خود برگردانده شده و در صورتی که نیاز باشد پیوند گوش انجام می شود. سپس بعد از اعمال تغییرات لازم، محل برش بخیه زده می شود.

مهارت و تجربه جراح می تواند در تعیین نتیجه جراحی تاثیر بسزایی داشته باشد. مراجعه به بهترین جراح زیبایی گوش می تواند در این راه کمک نموده و از عوارض بعد از جراحی بکاهد.

جراحی زیبایی روی گوش شکسته 41964949494اقدامات بعد از جراحی زیبایی گوش شکسته

بعد از جراحی نیز لازم است اقداماتی انجام شود تا عوارض کمتری را به دنبال داشته باشد. از جمله این مراقبت ها عدم مصرف داروهایی است که انعقاد خون را انجام می دهند. همچنین باید داروهایی که تجویز شده به صورت مرتب و منظم مصرف شود. نیاز است به مدت یک هفته از انجام فعالیت های بدنی زیاد و ورزش های سنگین خودداری شود. در هنگام استراحت نباید گوش به سمت پایین و زیر صورت قرار گیرد. این کار باعث اعمال فشار به گوش جراحی شده می گردد. همچنین باید پانسمانی که بر روی گوش قرار داده می شود را تا زمانی که جراح اجازه نداده است، برندارید.

عوارض جراحی گوش شکسته

همانطور که گفته شد جراحی زیبایی روی گوش شکسته جزو عمل های سنگین نمی باشد. پس عوارض زیادی نیز در پی نخواهد داشت. عوارضی مانند درد، تورم، کبودی و یا احساس سوزن سوزن شدن در محل جراحی رایج ترین این عوارض بوده که با مصرف دارو و یا به مرور زمان برطرف خواهد شد.

کلام آخر:

چراحی زیبایی روی گوش شکسته از جمله موارد شایع جراحی ها در ناحیه گوش نمی باشد. این مشکل معمولا در مورد افرادی که در اثر سانحه و یا در حین انجام ورزش های سنگین بذنی مانند ورزش های رزمی، کشتی و ..پیش می آید. این جراحی سنگین نبوده و ریسک بالایی ندارد. به همان روشی که سایر عیوب گوش مانند عدم تقارن و … درمان می شود، قابل رفع شدن است.


مطلب فوق توسط نویسندگان تهران جراحی با استفاده از منابع علمی تحت وب و کتب علمی نگارش شده است. و همانطور که میدانید که مباحث علمی نیاز به مشاوره جدی پزشک دارد ، هیچگونه مسئولیتی عهده دار تهران جراحی نمیباشد. (دکتر دهقان)

mousa بازدید : 12 یکشنبه 25 آبان 1399 نظرات (0)

بلفاروپلاستی یکی از جراحی هایی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. ولی یکی از موضوعات مهم در این جراحی، سن مناسب برای جراحی افتادگی پلک می باشد. در این مقاله می خواهیم سن مناسب برای جراحی افتادگی پلک را بررسی نماییم. با جراحی افتادگی پلک، موارد و مشکلات مختلف چشم مانند پف زیر چشم، افتادگی پلک ها، خطوط اطراف پلک، کشیده کردن چشم ها و … می توان برطرف نمود. ولی اینکه این موارد در چه سنی قابل انجام بوده و یا نتیجه مطلوبی را به دنبال خواهد داشت، در این مقاله بررسی می شود. در این روش چون به صورت جراحی بوده و برش هایی در بالا یا پایین چشم داده می شود، سن مناسب بیمار مطرح می شود. در برخی موارد می توان از اشعه لیزر نیز برای این کار استفاده کرد که تشخیص آن بر عهده پزشکی می باشد که بیمار مراجعه می نماید.

سن مناسب برای جراحی افتادگی پلک 194949494

در چه سنی می توان جراحی افتادگی پلک را انجام داد

برای اینکه سن مناسب برای جراحی افتادگی پلک را تشخیص دهیم، لازم است بدانیم که هر یک از مشکلاتی که برای چشم و پلک افراد پیش می آید، نیاز است در یک سنی درمان شود. ممکن است فرد با افتادگی پلک به صورت مادرزادی متولد شود. در این صورت نمی توان منتظر ماند تا سن فرد به بالای چهل سال برسد. و می توان در سنین پایین تر این جراحی را انجام داد. مشکلی مانند افتادگی پلک معمولا در صورت غیر مادرزادی بودن از دهه چهارم زندگی شروع می شود. بنابراین در این بازه سنی بیشترین مراجعات در این زمینه انجام می شود. مشکلات دیگری مانند چین و چروک دور چشم و خطوطی که ایجاد می شود، چون مربوط به افزایش سن می باشد، معمولا در سنین بالاتر انجام می شود. پف زیر چشم نیز از مشکلاتی است که ممکن است در سنین پایین تر نیز و به صورت ژنتیکی در چهره افراد دیده شود.

با گذشت زمان و بالا رفتن سن این مشکل حاد تر و بیشتر می شود. به همین دلیل بهتر است در سنین پایین تر جلوی پیشروی آن را گرفت. پس نتیجه می گیریم که سن مناسب برای جراحی  افتادگی پلک می تواند از زیر 20 سال تا 80 سال محسوب می شود. در صورتی که به صورت مادرزادی باشد، از سنین کم این جراحی قابل انجام است. در صورتی که از عوارض بالا رفتن سن و گذشت عمر فرد باشد، از دهه چهارم زندگی می توان این جراحی را انجام داد. ممکن است برای فردی در دهه پنجم نیاز شود یا حتی در سنین بالاتر که تشخیص این مورد بر عهده پزشک نیز می باشد.

نحوه جراحی افتادگی پلک

جراحی پلک افتاده با بی حسی موضعی انجام می شود. این جراحی به صورت سرپایی انجام شده و نیازی نیست که بیمار در کلینیک مانده و استراحت نماید. معمولا مدت زمان انجام این جراحی بین 1 تا 2 است که این بازه زمانی بستگی به نوع مشکل و عمق آن دارد. و نیز بستگی به این دارد که این جراحی برای یک پلک انجام شود یا هر دو پلک نیاز به جراحی دارند. برای انجام این جراحی برشی از قسمت بیرونی پلک و یا داخل پلک داده می شود. می توان این برش ها را با ابزار مخصوص جراحی یا از طریق لیزر انجام داد. بعد از برش دادن، قسمت اضافی و پوست از پلک بالایی برداشته می شود . سپس محل برش را بخیه می زنند. بخیه زدن نیاز به تخصص پزشک و ظرافت کار او دارد.

چون چشم فرد در معرض دید بیشتری است و هر گونه تغییردر آن می توان تاثیرات مثبت یا منفی در چهره افراد بگذارد، لازم است که بخیه چشم به صورت دقیق و ظریف زده شود. بعد از جراحی محل برش داده شده پانسمان می شود تا زمانی که مدتی که لازم است بگذرد و بتوان پانسمان را برداشت. نیاز است که مراقبت های لازم در این خصوص انجام شود. زیرا پوست اطراف چشم و پلک بسیار ظریف و نرم است و ممکن است به سادگی دچار عفونت شود. افتادگی پلک همچنین دید فرد را نیز به شدت کاهش می دهد. پس این جراحی در کنار زیبایی، برای درمان نیز لازم و ضروری می باشد. زیرا اثرات درمانی خوبی روی چشم فرد می گذارد. بخصوص در فعالیت هایی مانند رانندگی و یا مطالعه، افتادگی پلک بسیار آزار دهنده می شود.

سن مناسب برای جراحی افتادگی پلک 419912961601

عوارض جراحی افتادگی پلک

این جراحی نیز می تواند عوارضی را به دنبال داشته باشد که انتخاب بهترین جراح افتادگی پلک می تواند تا حدود زیادی از پیش امدن آن ها جلوگیری نماید. چشم حساس ترین عضو صورت است و برای انجام کلیه جراحی ها در این ناحیه، نیاز به انتخاب پزشک معتبر و ماهری می باشد. زیرا در صورت عدم تخصص، می تواند عوارض جبران ناپذیری را بدنبال داشته باشد. از جمله شایع ترین عوارض می توان به تورم و کبودی در اطراف چشم، احساس درد و ناراحتی بعد از جراحی، احساس خارش و خشک شدن محل جراحی و نیز مشکلات دوبینی در برخی افراد اشاره نمود. در صورتی که این عوارض با مصرف دارو بهبود پیدا نمود، نیازی به مراجعه به جراح نخواهد بود، در غیر این صورت پزشک را در جریان قرار دهید. ممکن است نیاز به جراحی های ترمیمی برای رفع عوارض باشد که پزشک این موضوع را تایید می نماید.

لزوم مراقبت های بعد از جراحی افتادگی پلک

برای اینکه عوارض را کاسته و نتیجه دلخواه را بدست آورد، لازم است مراقبت هایی را انجام دهید. بخصوص زمانی که جراحی در سنین پایین تر انجام می شود، نیاز به مراقبت های بیشتری است. می توانید برای کاهش درد و تورم از کمپرس یخ استفاده نمود یا مسکن هایی که پزشک تجویز نموده است نیز مناسب می باشد. لازم است استراحت کافی را داشته باشید تا دوره بهبود سریع تر اتفاق بیفتد. نباید اجازه دهید که چشم و اطراف آن توسط کودک مالیده شود. در صورتی که در سنین پایین تر باشد، نیاز است بیمار در خانه استراحت نماید تا فشاری به چشم وارد نشود. قطره های چشمی را به صورت مرتب استفاده کنید. در صورت استفاده از عینک ، چند روز باید از لنزهای طبی استفاده نموده و عینک را کنار بگذارید.

کلام آخر

سن مناسب برای جراحی افتادگی پلک معمولا از دهه چهارم زندگی می باشد. از این سن به بعد آثار افزایش سن روی چهره وجود خواهد داشت. به مروز زمان مشکل حاد تر می شود و بنابراین بهتر است سریع تر این جراحی انجام شود. در برخی موارد ممکن است بیمار این مشکل را به صورت مادرزادی داشته باشد. در این صورت می توان در سنین پایین تر نیز این جراحی را انجام دهید.


مطلب فوق توسط نویسندگان تهران جراحی با استفاده از منابع علمی تحت وب و کتب علمی نگارش شده است. و همانطور که میدانید که مباحث علمی نیاز به مشاوره جدی پزشک دارد ، هیچگونه مسئولیتی عهده دار تهران جراحی نمیباشد. (دکتر دهقان)

mousa بازدید : 10 یکشنبه 25 آبان 1399 نظرات (0)

ریتیدکتومی یا جراحی کشیدن پوست صورت یکی از روش های جوانسازی پوست صورت می باشد. سوالی که برای بسیاری از افراد مطرح می شود این است که آیا جراحی لیفت صورت دائمی است یا نیاز به تمدید دارد؟ در این مقاله می خواهیم مطالبی را در این خصوص بیان نموده و بیشتر با این روش آشنا شویم. یکی از علل نیاز به جراحی لیفت صورت، وجود چین و چروک ها و خطوط در قسمت های مختلف صورت و بدن است. چون صورت و گردن افراد بیشتر در معرض دید می باشد، مشاهده آثار گذشت سن برای بسیاری از افراد ناخوشاینداست. به همین دلیل به دنبال راه هایی برای از بین بردن این آثار یا کمرنگ نمودن آن دارند. ماندگاری بالای روش استفاده شده، می تواند نکته مثبتی باشد تا فرد بدون ترس از عدم ماندگاری روش، اعتماد به نفس از دست رفته را بازگردانده و زیبایی و جوانی را به چهره برگرداند.

آیا جراحی لیفت صورت دائمی است 9184184848

آشنایی با روش های لیفت صورت

برای لیفت صورت روش های مختلفی پیشنهاد می شود که تعدادی از این روش ها نیاز به جراحی داشته و تعدادی بدون جراحی انجام می شود. روش های جراحی مانند تزریق ژل، تزریق بوتاکس و … می باشد که روش های غیر دائمی است. این روش ها نیاز به تمدید مجدد داشته و ماندگاری بین 6 تا حداکثر 2 سال را دارند که در مورد بوتاکس این دوره زمانی بسیار کمتر است. ولی در روش های جراحی مانند جراحی لیفت صورت ماندگاری روش تا 10 سال می باشد. زیرا در این روش با استفاده از برش دادن و جراحی نمودن، سلول ها و چربی های مرده پوست از زیر پوست جمع شده و از صورت خارج می شود. به همین دلیل پوست مجبور به بازیابی خود و ساخت سلول های جوان تر می شود. به این ترتیب ، چین و چروک های پوست برطرف و به مرور زمان ساختار چهره فرد ترمیم می شود.

 

نحوه انجام جراحی لیفت صورت

در این قسمت می خواهیم در خصوص چگونگی و نحوه انجام این روش که ماندگاری بالای 10 سال را دارد، توضیح دهیم. این جراحی به صورت سرپایی انجام می شود. می توان از روش بی حسی موضعی و یا بیهوشی عمومی برای انجام جراحی بهره برد. این موضوع به نظر پزشک و تقاضای بیمار بستگی دارد. در برخی موارد بیمار به علت ترس از جراحی، عضلات صورت خود را منقبض می نماید که برای انجام جراحی مضر می باشد. به همین دلیل پزشک ترجیح می دهد بیمار را بیهوش نماید یا از داروهای آرام بخش برای رفع استرس بیمار استفاده کند. لیفت صورت برای بازکردن چین و چروک های اطراف دهان، پیشانی، گونه ها و … کاربرد دارد. بنابراین نحوه جراحی بستگی به این دارد که کدام ناحیه به لیفتینگ نیاز دارد. برای شروع جراحی و بعد از بی حس نمودن منطقه موردنظر،  نیاز است که کلیه قسمت های صورت را تقسیم بندی نموده و برش هایی که باید، داده شود.

معمولا سعی می شود این برش ها در کنار گوش و در خط رویش مو انجام شود تا بتوان مناطقی را که بخیه زده می شود در زیر پمو پنهان نمود. با دقت برش های لازم داده شده و سلول های و بافن های اضافی برداشته و زیر پوست صورت خالی می شود. بعد از این مرحله، قسمت های برش داده شده را بخیه می زنند و جراحی به اتمام می رسد. این جراخی بین 2 تا 6 ساعت نیز ممکن است به طول بینجامد. دقت و ظرافت در این روش بسیار اهمیت داشته و به همین دلیل توصیه می شود به بهترین جراح لیفت صورت مراجعه نمایید. تخصص و تبحر جراح می تواند در نتیجه جراحی بسیار موثر باشد، بخصوص جراحی هایی که در حوزه زیبایی انجام می شود و نیاز به ظرافت بیشتری دارد.

ابتدا صورت تقسیم بندی شده و برش های لازم داده می شود. بعد از اینکه برش لازم با احتیاط و دقت صورت گرفت، سلول های چروکیده پوست به همراه چربی برداشته شده و زیر پوست خالی می شود. سپس با بخیه های بسیار ریز محل های برش بسته می شوند. جراحی به اتمام می رسد. این بخیه ها بسیار ریز و کوچک هستند و بعد از بهبودی به صورت کامل از روی صورت محو می شوند. هرچند بیشتر برش ها در کنار گوش انجام می شود و با موهای فرد می توان این ناحیه را تا بهبودی پوشش داد.  لیفتینگ یا جراحی کشیدن پوست بین 2 تا 6 ساعت طول خواهد کشید و بستگی به این دارد که چه ناحیه ای مورد جراحی قرار گیرد یا میزان چین و چروک ها چقدر عمیق می باشند.

آیا جراحی لیفت صورت دائمی است 91894894949

مزایای جراحی کشیدن صورت

این روش زیبایی دارای مزایای زیادی نیز می باشد. یکی از مهم ترین مزایای آن، ماندگاری بالای این روش است. بدین ترتیب که بیمار می تواند تا 10 سال از جوانی و شادابی پوست چهره خود لذت ببرد. همچنین در صورتی که مراقبت های لازم را در طول این مدت انجام داده و احتیاط های لازم را انجام دهد، می تواند ماندگاری و طول عمر آن را نیز بالا ببرد. بنابراین می توان گفت روش بسیار مفید و موثری برای یک دهه زندگی است. با این روش جوانی و شادابی پوست که در اثر گذشت زمان از بین رفته بود، دوباره برگشته و اعتماد به نفس فرد بالا می رود. از طرفی چون پوست خود فرد مسئول بازسازی خود می شود، این روش طبیعی تر و ایمن تر نیز می باشد. ممکن است فرد در خصوص محل برش ها و بخیه هایی که زده می شود، نگرانی داشته باشد. باید گفت این برش ها بسیار ظریف و با دقت داده شده و سپس بخیه می شوند. بنابراین جای هیچگونه برشی در کنار گوش باقی نخواهد ماند. مجددا تاکید می شود این موضوع بستگی زیادی به انتخاب بهترین جراح کشیدن صورت دارد.

کلام آخر

در صورتی که به دنبال روشی هستید که ماندگاری زیادی داشته و نیازی به تمدید و ترمیم ندارد، جراحی کشیدن پوست صورت پیشنهاد می گردد. لیفت صورت برای همیشه و مدت طولانی می تواند نیاز فرد را به داشتن چهره ای جوان و شاداب برطرف نماید. با استفاده از این روش در مدت زمان کوتاه، پوست صورت به حالت قبل برگشته و دیگر اثری از چین و چروک ها و خطوطی که آزاردهنده بودند، نخواهد بود.


مطلب فوق توسط نویسندگان تهران جراحی با استفاده از منابع علمی تحت وب و کتب علمی نگارش شده است. و همانطور که میدانید که مباحث علمی نیاز به مشاوره جدی پزشک دارد ، هیچگونه مسئولیتی عهده دار تهران جراحی نمیباشد. (دکتر دهقان)

mousa بازدید : 4 چهارشنبه 21 آبان 1399 نظرات (0)

یکی از مسایلی که برای تزریق بوتاکس مهم می باشد، سن مناسب برای تزریق بوتاکس است. می توان گفت این درمان نمی تواند برای تمامی سنین مناسب باشد و می تواند خطراتی برای سنین خارج از محدوده مجاز ایجاد نماید. پس بهتر این است که با محدوده سنی مناسب با این نوع تزریق آشنا باشیم تا در صورت وجود شرایط اقدام به این نوع درمان نماییم. معمولا عواملی مانند افزایش سن و تاثیر بیشتر جاذبه زمین بر روی بدن، تاثیر آلودگی های زیست محیطی، تابش نور مستقیم آفتاب در مشاغلی که مدام در معرض نور هستند و … می تواند نقش مهمی در ایجاد چین و چروک های پوست داشته باشد. این چین و چروک ها از زیبایی و شادابی پوست کاسته و چهره را خموده تر و خسته تر نشان می دهد. با تزریق بوتاکس در سنین مناسب می توان اثر این عوامل محیطی را کاهش دهیم.

سن مناسب برای تزریق بوتاکس 4194949494

بررسی تاثیر تزریق در سنین مختلف

قصد داریم در این قسمت تاثیر سن را بر روی افراد در سنین مختلف بررسی نماییم. بنابراین می توانید با توجه به محدوده سنی خود در خصوص مزایا و معایب تزریق بوتاکس در این حیطه نکاتی را متوجه شوید تا با آگاهی از این موارد اقدام به تزریق بوتاکس نمایید.

تزریق بوتاکس در سن زیر 20 سال

معمولا در این حدود سنی فرد نیازی به تزریق بوتاکس نخواهد داشت. زیرا پوست حالت کشسانی و الاستیک خود را در بیشترین حد خود دارد و به ندرت دچار چین و چروک می شود. غیر از اینکه نیازی به تزریق نخواهد بود، تزریق در این سن خطراتی را نیز به دنبال دارد. زیر سن 20 سال زمان حجم گرفتن و رشد ماهیچه های بدن و صورت است. بنابرای تزریق بوتاکس باعث فلج شدن این ماهیچه ها شده و مانع از حجیم شدن عضلات صورت می نماید و فرد دچار آروفی یا ضعف عضلانی می گردد. بنابراین تاثیر منفی نیز بر روی صورت خواهد گذاشت.

سنین بین 20 تا 30 سالگی

در این سنین می توان اولین نشانه های چین و چروک را مشاهده نمود. هر چند فقط خطوط باریک و ظریفی روی پوست صورت خودنمایی خواهند کرد. در پیشانی و اطراف دهان و چشم نقاطی هستند که این خطوط ایجاد می شوند. از سن 20 سالگی به سمت بالاتر که می رویم این تعداد کمی بیشتر و عمق ان ها کمی افزایش می یابد. خط اخم، خط خنده، خطوط پنجه کلاغی دور چشم از جمله این خط ها می باشند. می توان در این سنین با روش تزریق بوتاکس جلوی عمیق تر شدن ان را گرفت. این سن بیشتر حالت پیشگیری دارد تا درمان. بنابراین می توان گفت جلوی پیشرفت آن ها تا حدود زیادی گرفته می شود.

سنین بین 30 تا 40

معمولا در این سنین مسایل عصبی ، استرس و اضطراب ها می تواند به بالاترین حد خود برسد. این سنین میانه بوده و فرد از نظر روحی و روانی ممکن است بیشتر تحت تاثیر قرار گیرد. مصرف مشروبات الکلی و دخانیات در این سنین شیوع بیشتری دارد. این عوامل همگی مخرب بوده و می تواند تاثیر بسیار منفی در افزایش و عمیق تر شدن چین و چروک های صورت گردد. بنابراین نیاز است جلوی پیشروی و عمیق شدن آن ها را گرفت. بهمین دلیل است که دیگر تزریق بوتاکس در این دوره سنی جنبه درمانی خواهد داشت. چروک های پنجه کلاغی معمولا در این دوران بیشتر به چشم می خورند و نیاز به رسیدگی بیشتر نیز دارند. هرچند هنوز پروک ها به حدی نیستند که نیاز به دوز بالای تزریق باشد.

سنین بین 40 تا 50 سال

این محدوده سنی دیگر نیاز به تزریق بوتاکس احساس می شود. حتی در صورت حرکت ندادن عضلات چهره نیز متوجه این چین و چروک ها خواهیم شد. در این سنین همچنان استرس و فشار های عصبی می تواند عامل اصلی عمیق تر شدن خطوط شود. در این سنین نیاز است چند روش درمانی در کنار هم نیز استفاده شود. روش هایی مانند تزریق ژل برای خطوط دیگری که با بوتاکس رفع نمی شود. این رنج سنی می تواند آغاز زمان برای تزریق ترمیم کننده هایی مانند بوتاکس و ژل باشد.

سنین بین 50  تا 60 سال

سن بالای 50 سال تا 60 سالگی زمانی است که معمولا حالت ارتجاعی و کشسانی پوست شروع به تحلیل رفتن می کند. معمولا خانم ها در این سن یائسه می شوند و تغییرات هورمونی شدیدی در بدن آن ها اتفاق می افتد. رطوبت پوست کاهش پیدا کرده و دیگر پوست نیم تواند مانند قبل حالت الاستیک خود را داشته باشد. همچنین این حدوده سنی آغازگر شیوع لک های پوستی بر روی دست و بدن افراد می شود بخصوص نقاطی که بیشتر در معرض نور آفتاب هستند. در این مرحله نیز لازم است روش های دیگر درمانی مانند تزریق ژل یا لیزر و … را نیز امتحان نمود.

سن مناسب برای تزریق بوتاکس 6919494949

سنین بالاتر از 60 سال

این سنین دیگر گریزی از چین و چروک و خطوط عمیق نخواهیم داشت. در این سنین میزان عمق مشکلات بستگی به مراقبت هایی دارد که تاکنون داشته اید . افرادی که از سنین پایین شروع به مراقبت های پوستی نموده اند، بوتاکس تزریق نموده اند و مانع از عمیق تر شدن خطوط شده اند و یا زندگی سالمی داشته اند. بدین معنی که از مصرف دخانیان و مشروبات الکلی پرهیز نموده و یا کنترل شده عمل کرده اند، می توانند نتیجه این اقداماتشان را ببینند. در هر حال نیاز به تزریق بوتاکس به شدت احساس خواهد شد.

کلام آخر

باید در جواب این سوال که سن مناسب برای تزریق بوتاکس چه رده سنی می باشد، باید پاسخ داد که برای تزریق بوتاکس محدودیت سنی به زیر 20 سال اختصاص خواهد داشت. معمولا در سنین بالاتر نیاز است که این روش درمانی را امتحان کنید. هر چه سن بالاتر می رود، عمق چین و چروک ها افزایش می یابد. بنابراین هر چه سریع تر اقدام به تزریق بوتاکس نمایید و مراقبت های لازم را انجام دهید، نتیجه بهتری در سنین بالاتر خواهید گرفت. در سنین بالاتر از 30 سال شروع تزریق بوتاکس بوده و در سنین بالاتر باید مدام این حالت را تکرار و ترمیم نمایید. داشتن چهره شاداب تر و بانشاط تر را می توانید با تزریق این مواد تا سنین بالاتر حفظ نمود.


مطلب فوق توسط نویسندگان تهران جراحی با استفاده از منابع علمی تحت وب و کتب علمی نگارش شده است. و همانطور که میدانید که مباحث علمی نیاز به مشاوره جدی پزشک دارد ، هیچگونه مسئولیتی عهده دار تهران جراحی نمیباشد. (دکتر دهقان)

mousa بازدید : 12 چهارشنبه 21 آبان 1399 نظرات (0)

یکی از نگرانی ها و دغدغه های افرادی که جراحی بینی انجام می دهند، این است که آیا بعد از جراحی بینی افتاده می شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت معمولا افتادگی بینی دو دلیل مشخص دارد: یکی مربوط به جراح می شود و دیگری به بیمار بستگی دارد. در صورتی که به بهترین جراح بینی مراجعه نمایید، تخصص و مهارت پزشک در استفاده از تکنیک مناسب در جراحی بینی مانع از این مشکل خواهد شد. جراح با توجه به نوع بینی و اینکه بینی گوشتی است یا استخوانی، باید تکنیک ویژه ای را بکار برد. در خصوص بینی و افتادگی آن، حجم غضروف و استخوان مهم است. زمانی که جزاح بدون توج به این مسئله تنها به کاهش حجم غضروف اتکا نماید، ممکن است بر اثر کاهش غضروف و عدم استحکام آن، بیمار با گذشت زمان و افزایش عمر بینی، دچار افتادگی در نوک بینی شود.

آیا بعد از جراحی بینی افتاده می شود 03215علت افتادگی بینی

افتادگی بینی معمولا در نوک بینی اتفاق خواهد افتاد. افتادگی بینی به این معنی است که در جراحی بینی باید زاویه ای بین لب های بالا و نوک بینی حفظ شود تا زیبا بودن و طبیعی بودن جراحی اتفاق بیفتد. حد استاندارد این زاویه بین 90 تا 110 درجه در خانم ها و 90 تا 100 در آقایان می باشد. زاویه اگر کمتر از این مقدار بود، جراحی بینی فانتزی انجام شده است. افتادگی بینی در بینی های گوشتی رایج تر می باشد. زیرا در این بینی ها استحکام غضروف پایین بوده و بیشتر نوک بینی را چربی و گوشت پوشانده است. در صورتی که جراح از این حجم کم غضروف نیز بکاهد، احتمال بالایی وجود دارد که بعد از جراحی بینی افتاده شود. بنابراین نیاز است از روش هایی مانند تقویت نوک بینی با غضروف  استفاده نموده و ساختار غضروف بینی استحکام لازم را به دست آورد.

یکی دیگر از علل افتادگی بینی بعد از جراحی، عدم مراقبت های لازم بیمار از بینی عمل شده است. نیاز است بیمار قبل از جراحی با نکات مهمی که باید قبل و بعد از عمل رعایت کند، به صورت کامل آشنا شود. در این صورت می تواند نتیجه بهتری را نیز کشب نماید. در صورتی که مراقبت های بعد از جراحی مانند چسب زدن و نحوه انجام آن، بالا نگهداشتن سر و جلوگیری از تورم زیاد و … را رعایت ننماید، این مساله اتفاق خواهد افتاد.  عوامل طبیعی دیگر نیز می تواند تاثیر گذار باشد مانند افزایش عمر که پوست بینی حالت کشسانی خود را از دست داده و به صورت طبیعی نوک بینی افتاده می شود. باید در هنگام جراحی به این موضوع نیز توجه شود و حمایت و استحکام لازم به غضروف داده شود.  در غیر این صورت ممکن است در اوایل افتادگی بینی محسوس نباشد، ولی با گذشت زمان این مشکل پدیدار خواهد شد.

 

بررسی تاثیر انواع جراحی در افتادگی بینی

همانطور که گفته شد، افتادگی بینی در جراحی بینی گوشتی بیشتر اتفاق می افتد. چون بینی های استخوانی معمولا پوست نازک و غضروف قوی تری دارند و از استحکام لازم برای نگهداشتن نوک بینی برخوردار است. در بینی های گوشتی ، پوست نوک بینی ضخیم تر و غضروف پایه کوتاه تر و نیز استحکام کمتری دارند. بنابراین نیاز است از تکنیک های تقویتی نیز استفاده شود. در صورت که جراح تنها به کوچک کردن بینی و بالا بردن نوک آن فکر می کند، مطمئنا در نتیجه تاثیر منفی خواهد گذاشت. در کل دو نوع جراحی برای این نوع بینی ها باید انجام شود. جراحی کاهشی و جراحی تقویتی. در جراحی کاهشی اندازه غضروف ها کوچک شده و بینی نیز به تبع آن کوچک تر و سربالاتر می گردد. در تقویتی استخوان غضروف تقویت شده و استحکام لازم به غضروف بینی داده می شود.

در جراحی های کاهشی ممکن است افتادگی نوک بینی در ماه های اولیه به علت تورم دیده نشود ولی بعد از اینکه تورم از بین رفت، فرد متوجه خواهد شد که نوک بینی حالت افتاده دارد ، چون غضروف نمی تواند وزن نوک بینی را تحمل نماید. به همین دلیل است که توصیه می شود از جراحی های تقویتی برای ایجاد استحکام کافی استفاده شود. در این حالت با زیرسازی و استفاده از غضروف های بیشتر در نوک بینی، هم می توان مانع رشد بافت های چربی در زیر پوست شد و هم می توان استحکام غضروف را برای نگهداشتن نوک بینی حفظ کرد. حتی این روش را می توان برای بینی های استخوانی نیز در صورت تشخیص جراح استفاده نمود. بنابراین در جراحی بینی،  غیر از اینکه باید حجم بینی کم شده و حالت سربالایی به بینی داده شود، نیاز است به استحکام نوک بینی برای جلوگیری از افتادگی آن اهمیت داده شود.

آیا بعد از جراحی بینی افتاده می شود 214587مراقبت های بیمار برای جلوگیری از افتادگی نوک بینی

همانطور که گفتیم عامل دوم در افتادگی بینی، مراقبت های بیمار است که در صورتی که صحیح انجام نشود این مشکل پیش خواهد آمد. هر چقدر جراح مهارت و تخصص لازم را داشته و کلیه تکینیک ها و نکات را قبل از جراحی رعایت کرده باشد، عدم رعایت مراقبت های لازم توسط بیمار نتیجه لازم و مطلوب را به دنبال نخواهد  داشت. در این قسمت می خواهیم این مراقبت ها را توضیح دهیم:

آموزش نحوه صحیح چسب زدن برای نگهداشتن پوست بینی در جای خود باید انجام شود. می توانید چند بار نزد پزشک این کار را انجام دهید تا مهارت کامل را بدست آورید. از زیاد چسب زدن نیز خودداری نمایید.

نیاز است چند هفته اول به صورت صحیح استراحت نمایید. در زمان استراحت باید سر بالاتر از بدن قرار گیرد.

از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات در هفته های اول پرهیز نمایید.

جلوگیری  از مصرف زیاد نمک که باعث تورم خواهد شد.

تغذیه مناسب و مصرف میوه جات و ماهی زیاد در دوران نقاهت

از فشار آوردن به بینی و اطراف آن به شدت پرهیز نمایید.

کلام آخر

در پاسخ به این سوال که آیا بعد از جراحی بینی افتاده می شود باید پاسخ داد که نیاز است قبل از جراحی دو عامل را کنترل نمود. اولین عامل تاثیر گذار انتخاب بهترین جراح بینی برای اطمینان از تصمیمات صحیح و استفاده از تکنیک های مناسب است. عامل دوم لزوم رعایت مراقبت های بعد از جراحی است که می تواند در افتدگی بینی بعد از جراحی تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.


مطلب فوق توسط نویسندگان تهران جراحی با استفاده از منابع علمی تحت وب و کتب علمی نگارش شده است. و همانطور که میدانید که مباحث علمی نیاز به مشاوره جدی پزشک دارد ، هیچگونه مسئولیتی عهده دار تهران جراحی نمیباشد. (دکتر دهقان)

mousa بازدید : 8 شنبه 17 آبان 1399 نظرات (0)

یکی از روش های از بین بردن خطوط چهره و چین و چروک های آن، تزریق بوتاکس می باشد. تزریق بوتاکس برای از بین بردن خط لبخند نیز یکی از روش هایی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. خط لبخند یکی از خطوطی است که معمولا در افرادی که زندگی شادتر و پر نشاط تری دارند، عمق بیشتری دارد. با گذشت سن و از دست رفتن خاصیت الاستیکی و کشسانی پوست صورت، عمق آن نیز بیشتر شده و باعث می شود چهره حالت افتاده تری داشته و جذابیت ان پایین بیاید. به همین دلیل است که افراد به دنبال روش های مختلف برای از بین بردن آن می باشند. یکی از این روش ها، تزریق بوتاکس است که می توان از عمیق شدن خط لبخند پیشگیری نماید. در صورت ی که این خط بوجود آمده و عمیق شده است، آنرا کنترل نموده و از سرعت آن بکاهد.

تزریق بوتاکس برای از بین بردن خط لبخند 12489بررسی علل ایجاد کننده خط لبخند

در اطراف دهان و لب ها، ماهیچه ها و عضلاتی هستند که مدام در حال حرکت و فعال می باشند. حرکاتی مانند صحبت کردن، خندیدن و … می تواند چروک هایی را در اطراف دهان ایجاد نماید. در جوانی به علت خاصیت پوست که کلاژن و الاستین تولید می کند، باعث می شود که پوست به حالت قبلی خود برگردد. حالت کشسانی پوست این خاصیت را دارد. با گذشت سن، از طرفی این خطوط بیشتر شده و از طرفی پوست بدن به مرور موادی مانند کلاژن یا اسید هیالورونیک که مسئول جذب و نگهداری رطوبت پوست است، را تولید نمی نماید. در این حالت است که حرکات ماهیچه ها بدون برگشت به حالت قبل، چین و چروک ها و خطوط را بوجود می آورند. عدم خاصیت ارتجاعی پوست باعث از دست رفتن برجستگی گونه ها و افتادگی آن ها و به تبع آن افزایش خطوط در گوشه های دهان شود.

تزریق بوتاکس برای از بین بردن خطوط صورت

برای اینکه بتوانیم حرکات ماهیچه ها را کمتر نموده و کنترل کنیم، نیاز است که آن ها را غیر فعال و به اصطلاح فلج کنیم. برای این کار از تزریق بوتاکس استفاده می شود. بوتاکس نوعی سم بوتولینوم است که توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم تولید می شود. این سم باعث می شود که تکانه های عصبی که به ماهیچه های فعال وارد می شود، بی حرکت بمانند. کاهش فعالیت ماهیچه های تحت تاثیر، باعث کاهش چین و چروک خواهد شد. مهم ترین موضوع در این مورد دوز مناسب این سم است. نیاز است از مقدار پایینی از سم استفاده شود تا تاثیر زیادی بر روی ماهیچه ها و عضلات ننماید، زیرا ممکن است عواقب خطرناکی به دنبال داشته باشد.  این روش غیر تهاجمی بوده و به همین دلیل است که استقبال بیشتری از آن می شود.ولی نیاز است در انتخاب پزشک دقت زیادی داشته باشید.

نحوه تزریق بوتاکس به خطوط لبخند

برای تزریق بوتاکس برای از بین بردن خط لبخند ابتدا نیاز است پزشک معالج خود را انتخاب نمایید. در جلسه مشاوره، پزشک موقعیت و عمق خطوط را بررسی نموده و میزان تحرک ماهیچه ها را نیز ملاحظه می نماید. سپس روش مناسب برای از بین بردن خطوط را پیشنهاد می دهد. معمولا برای خطوطی که در اثر حرکت ماهیچه های فعال صورت بوجود آمده اند ، از روش تزریق بوتاکس استفاده می شود. برای تزریق بوتاکس در برخی موارد نیاز است که محل تزریق بی حس شود. بنابراین پزشک ابتدا محل را ضدعفونی نموده و با بی حسی موضعی ،بی حس می نماید. سپس با استفاده از سوزن های بسیار نازک و باریک، مواد بوتاکس به زیر پوست تزریق می شود. زاویه مناسب و دوز مورد نیاز را پزشک تعیین می نماید. در صورتی که این مقادیر به صورت صحیح رعایت شود، نتیجه مطلوب به دست می آید. کل درمان 15 دقیقه زمان خواهد برد.

تزریق بوتاکس برای از بین بردن خط لبخند 24578مراقبت های بعد از بوتاکس

یکی از مسایل مهم در تزریق بوتاکس برای از بین بردن خط لبخند، مراقبت های بعد از آن است. در این قسمت مراقبت هایی که لازم است تا هم ماندگاری روش حفظ شود و هم نتیجه مناسب و دلخواه بدست آید ، توضیح می دهیم:

ماساژ صورت

توصیه می شود در روز اول از لمس کردن و ماساژ دادن محل تزریق به شدت پرهیز نمایید. این کار ممکن است باعث شود مواد به دیگر قسمت های پوست منتقل شود. در مواردی این اتفاق خطرناک می شود. بهتر است در روز اول از آرایش کردن و فشار دادن پوست صورت خود اجتناب نمایید.

فعالیت های روزمره و ورزش

روز های او.ل بعد از تزریق بوتاکس، استزاحت کافی را داشته باشید. می توانید فعالیت های روزمره خود را انجام دهید. ولی تا چند روز از ورزش کردن و فعالیت های سخت بدنی پرهیز نمایید. در روزهای اول از رفتن به استخر، سونا و … اجتناب کنید.

مدل خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس

نیاز است بعد از تزریق بوتاکس از آوردن فشار به محل تزریق به شدت خودداری شود. بنابرایت سعی کنید به پشت بخوابید و سعی کنید عضلات اطراف دهان استراحت نموده و آرام باشند.

مصرف دارو

این روش درمانی بدون درد است. در صورتی که دردی را احساس کردید از مسکن هایی که پزشک تجویز نموده استفاده کنید. داروهای مسکنی مانند ایبوپروفن یا ژلوفن که باعث انعقاد خون می شود خودداری کنید.

عدم مصرف مشروبات الکلی

مصرف مشروبات الکلی باعث افزایش میزان کبودی می شود. همچنین رقیق تر شدن خون و امکان خونریزی خفیف وجود دارد.

مراقبت از نور خورشید

از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری نمایید. زیرا میزان کبودی و تورم افزایش می یابد.

مسافرت هوایی

حداقل دو روز بعد از تزریق بوتاکس برای از بین بردن خط لبخند از مسافرت های هوایی به علت نوسانات فشار هوا خودداری کنید.

مراجعه به پزشک

در صورتی که عوارض بعد از تزریق در حدی بود که باعث آزار بیمار گردید، نیاز است که به پزشک خود مراجعه نماید.

کلام آخر:

تزریق بوتاکس برای از بین بردن خطوط و چین و چروکی که در اثر فعالیت زیاد ایجاد می شود، مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله این خطوط، خطوط لبخند است که با گذشت سن و افزایش عمر فرد عمیق تر شده و می تواند در زیبایی چهره و جذابیت آن نقش موثری داشته و آن را کاهش دهد. با تزریق بوتاکس برای از بین بردن خط لبخند می توان در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه این مشکل را برطرف و زیبایی را به چهره بازگرداند.


مطلب فوق توسط نویسندگان تهران جراحی با استفاده از منابع علمی تحت وب و کتب علمی نگارش شده است. و همانطور که میدانید که مباحث علمی نیاز به مشاوره جدی پزشک دارد ، هیچگونه مسئولیتی عهده دار تهران جراحی نمیباشد. (دکتر دهقان)

mousa بازدید : 9 شنبه 17 آبان 1399 نظرات (0)

در خصوص معرفی بهترین فصل برای جراحی بینی باید به این نکته اشاره کنیم که هر فصل مزایا و معایب مخصوص خود را دارد. در بررسی فصول معمولا گرما و سرما است که تاثیر گذار خواهد بود. ممکن است برای برخی افراد سرما فصل مناسبی باشد چون تعرق و گرمای کمتری را تجربه می کنند و گچ روی بینی آسیب کمتری خواهد دید. ولی برای برخی افراد گرما مناسب تر است چون دچار سرماخوردگی و بقیه بیماری ها نخواهند شد. ولی می خواهیم در این مقاله، فصول مختلف را بررسی نموده و در نهایت این بیمار است که با توجه به شرایط گفته شده نتیجه می گیرد، کدام فصل را برای انجام این جراحی انتخاب نماید. چون این نوع جراحی اگر با هدف زیبایی بوده و فوریتی برای درمان نداشته باشد، می توان فصل مناسب را انتخاب نمود. ولی مهم ترین نکته مراقبت های بعد از جراحی بینی است.

بهترین فصل برای جراحی بینی 2149752بررسی فصول برای جراحی بینی

در این قسمت می خواهیم یک به یک فصول مختلف را برای این جراحی بررسی نماییم. هر فصل مزیت ها و معایب گفته شود و در نهایت با توجه به این مطالب، تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

فصل بهار

مهم ترین مساله در خصوص فصل بهار موضوع گرده افشانی گل ها و درختان و آلرژی های فصلی است. بسیاری از افراد در این فصل علائمی مانند سرفه، عطسه، آبریزش بینی و … را تجربه می کنند این موضوع برای این نوع جراحی که دقیقا بر روی عضو تنفسی بیمار است، می تواند تا حدودی آزار دهنده باشد. ولی این موضوع بر روی افزایش حساسیت بافت بینی تاثیر نامطلوبی نمی گذارد. فقط مشکلی که فرد با آن درگیر خواهد بود، علایم این نوع آلرژی ها می باشد. البته نکته ای که مهم است این است که معمولا پزشک برای افرادی که سابقه حساسیت فصلی دارند، از داروهای ضد حساسیت و آلرژی قبل از شروع درمان استفاده می نماید. پس بهتر است قبل از جراحی ، پزشک را در جریان وضعیت خود قرار دهید تا اقدامات قبل از جراحی به صورت صحیح انجام گردد و مشکلی بعد از جراحی پیش نیاید.

فصل تابستان

در تابستان نکته مهم تابش اشعه نور آفتاب و مسایلی است که در این خصوص پیش خواهد آمد. نیاز است مراقبت های بیشتری در این زمینه انجام گیرد. گرمای هوا می تواند روی گچ که در جراحی استفاده می شود نیز تاثیر داشته باشد و باعث تعریق صورت و بدن فرد گردد. همچنین می تواند بر روی پیوند استخوان با غضروف بینی تاثیر نامطلوب بگذارد. این مسایل باعث کند شدن روند درمان و طولانی شدن دوره نقاهت می شود.  مراقبت های بیشتری برای این فصل نیاز است انجام شود که در این قسمت به آن ها اشاره می کنیم:

از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید بپرهیزید. در صورت اجبار باید از ضد آفتاب های قوی استفاده نمایید. چون پوست صورت و بینی به شدت آسیب پذیر و نازک می شود و تابش نور آفتاب آسیب بیشتری به این ناحیه وارد می کند.

استفاده از عینک را تا زمانی که لازم است باید کنار بگذارید. فشاری که عینک بر روی پل بینی افراد وارد می کند می تواند فرم بینی را تغییر داده و تاثیر نامطلوبی داشته باشد. توصیه می شود از لنزهای تماسی و طبی در این مدت استفاده کنید.

از برنزه کردن و آفتاب گرفتن طبیعی و مصنوعی باید تا مدت ها خودداری نمایید.

رفتن به استخر، سونا و … را باید فراموش کنید. آب کلر استخر تاثیر منفی روی بخیه ها خواهد داشت و نیز گرمای این محیط ها برای بیمار نامناسب است.

بهترین فصل برای جراحی بینی 1793025پاییز و زمستان

زمانی که وارد فصول سرد سال شویم، احتمال سرماخوردگی، آنفلوآنزا و این نوع بیماری های به علت سردی هوا افزایش می یابد. بنابراین اکثر افراد به علت عوارض این بیماری ها مانند تب، آبریزش بینی، عطسه و … این فصول را انتخاب نمی نمایند. هرچند باید گفت که این جراحی تاثیری در زیاد شدن حساسیت ها و بروز این بیماری ها نخواهد داشت. ولی عطسه، سرفه و دیگر علایم می تواند روی نتیجه جراحی تاثیر گذار باشد. ممکن است با خونریزی بینی ، پاره شدن بخیه ها و … همراه بوده و عوارض بعد از جراحی را افزایش دهد. این موضوع در خصوص سرما خوردگی بیشتر نمود خواهد داشت، ولی می توان با رعایت مواردی که در زیر به آن ها اشاره می کنیم تا حد امکان این عوارض و آسیب ها را بعد از سرما خوردگی کاهش داد:

بالا نگهداشتن سر در هنگام استراحت که می توانید از دو بالش زیرسر خود استفاده کنید. با این کار هم جلوی خونریزی و تورم را خواهید گرفت، هم آبریزش بینی کمتری را خواهید داشت.

نیاز است مصرف مایعات خود را تا حد امکان افزایش دهید. سوپ های گرم، مایعات گرم و … می تواند گزینه های مناسبی باشد. ولی برای جلوگیری از ضعف بدنی سعی کنید از گوشت و بقیه مواد غذایی به صورت پوره و له شده در سوپ ها استفاده نمایید.

در این مدت لازم است به هیچ عنوان فین نکنید و بینی خود را فشار ندهید.

می توانید از سرم های نمکی برای شستشوی بینی استفاده کنید.

تا حد امکان عطسه و سرفه نکنید. در صورت اجبار سعی نمایید از راه دهان باشد.

بهتر است از داروهای تقویتی مانند ویتامین ها و مکمل های دارویی و تغذیه ای در این مدت استفاده کنید.

کلام آخر:

همانطور که توضیح داده شد، بیشترین دغدغه بیماران در فصول بهار، پاییز و زمستان موضوع بیماری هایی مانند سرماخوردگی و یا آلرژی های فصلی می باشد. ولی نکته مهم این است که می توان این موارد را قبل از جراحی کنترل نمود. داروهایی که تجویز می شود، در صورتی که به صورت منظم و سرموقع استفاده شود، می تواند جلوی این عارضه ها را بگیرد. مهم ترین نکته انتخاب بهترین جراح زیبایی بینی می باشد . زمانی که بیمار به بهترین کلینیک جراحی بینی مراجعه نماید می تواند از خدمات این مراکز به بهترین نحو استفاده نماید. بهترین جراح زیبایی بینی می تواند با مراقبت ها و تجویز داروهای قبل از جراحی، بیمار را از عوارض فصول مصون نگهدارد. در نهایت می تواند اشاره کرد که بهترین زمان برای جراحی بینی، زمانی است که فرد بتواند مراقبت های بعد از جراحی را به نحو احسن انجام داده و استراحت کافی را در دوران بهبودی داشته باشد.


مطلب فوق توسط نویسندگان تهران جراحی با استفاده از منابع علمی تحت وب و کتب علمی نگارش شده است. و همانطور که میدانید که مباحث علمی نیاز به مشاوره جدی پزشک دارد ، هیچگونه مسئولیتی عهده دار تهران جراحی نمیباشد. (دکتر دهقان)


mousa بازدید : 6 شنبه 17 آبان 1399 نظرات (0)

یکی از مسائلی که در عمل های زیبایی از جمله بوتاکس مطرح می شود، ماندگاری آن روش می باشد. در این مقاله می خواهیم این پرسش را پاسخ دهیم که طول عمر تزریق بوتاکس چه میزان است؟ به عبارتی این روش چقدر ماندگاری دارد و آیا می توان آن را افزایش داد؟ را های افزایش ماندگاری تزریق بوتاکس کدام است؟ سوالاتی از این قبیل می تواند برای کاربران مطرح شود. ابتدا می خواهیم توضیح دهیم که بوتاکس چیست و روی چه قسمت هایی از صورت کاربرد خواهد داشت؟ سپس در خصوص عوامل موثر بر ماندگاری و افزایش طول عمر این روش صحبت می کنیم. پس توصیه می شود با ما همراه باشید تا اطلاعات کلی در خصوص تزریق بوتاکس را دریافت کنید. به طور کلی می توان گفت طول عمر تزریق بوتاکس چهار تاشش ماه است و عواملی مانند نوع بوتاکس، نوع عضله و چین و چروک و سبک زندگی می تواند در این خصوص تاثیرگذار باشد.

طول عمر تزریق بوتاکس چه میزان است  45415458بوتاکس چیست و کاربرد ان برای کدام قسمت است

بوتاکس یک داروی تزریقی است که از سم بوتولینوم ساخته دشده است. این سم در دوزهای بالا می تواند موجب ابتلا به بوتولیسم که نوعی مسمومیت غذایی خطرناک و کشنده است می شود. برای همین برای فلج کردن عضلات صورت در دوز پایین وارد بدن و بین چین و چروک های صورت می شود. با استفاده از بوتاکس می توان چین و چروک های ناشی از افزایش سن را برطرف نمود. همچنین کاربرد دیگر بوتاکس در درمان میگرن، کاهش اسپاسم و گرفتگی عضلات گردن می باشد. می توان گفت این روش در کنار زیبایی می تواند برای درمان برخی موارد نیز کاربرد داشته باشد. همانطور که گفته شد این روش ماندگاری بین سه تا شش ماه را خواهد داشت. ولی این ماندگاری به مسایل مختلفی بستگی دارد که باعث کاهش یا افزایش این مدت می شود.

عوامل موثر در ماندگاری و طول عمر بوتاکس

عوامل مختلفی می تواند در این میان تاثیر گذار باشد. عموما محل و میزان تزریق بوتاکس بر ماندگاری آن نقش دارند. البته نیاز است هر سه ماه این تزریق را تکرار کنید. البته با تداوم این روش، مدت زمان بین هر تزریق نیز بیشتر می شود و به شش ماه می رسد.  در این قسمت می خواهیم این عوامل را بررسی نماییم:

انواع چین و چروک

چین و چروک های صورت به دو دسته دینامیک و استاتیک تقسیم بندی می شوند. به طور کلی می توان گفت با تزریق بوتاکس نمی توان همه چین و چروک ها را برطرف نمود. بلکه فقط چین و چروک های دینامیک یا پویا هستند که با تزریق بوتاکس از بین می روند. این چین و چروک ها در اثر فعالیت عضلات صورت ایجاد می شود. مانند خطوط اخم یا خطوط افقی پیشانی، خطوط دور لب و خط خنده و …با استفاده از تزریق بوتاکس و غیر فعال کردن عضلات این قسمت، چین و چروک ها به مرور باز شده و از بین می روند. هر چند نیاز است مجددا به پزشک مراجعه و تمدید نمایید.

عضلات

ماندگاری تزریق بوتاکس به عضلات نیز بستگی دارد. در صورتی که عضلات ضخیم باشد، نیاز است از مقدار زیادی ماده برای از بین بردن چین و چروک استفاده شود. همچنین ماندگاری تزریق بوتاکس بر روی عضلاتی که مکررا حرکت می کنند، زیاد نخواهد بود. مانند عضلات دور چشم و چین و چروک های پنجه کلاغی که مدام با بستن و باز شدن چشم حرکت می کنند.

نوع بوتاکس

اینکه برای تزریق بوتاکس از چه نوع موادی و با چه کیفیتی استفاده شود، می تواند در ماندگاری این روش تاثیر بگذارد. در صورتی که بهترین نوع بوتاکس انتخاب شود، طول عمر آن نیز افزایش خواهد یافت.

سبک زندگی

امروز ه سبک زندگی افراد به گونه است که کمتر دارای فعالیت می باشند. زندگی مدرن افراد را بیشتر به شمت پشت میز نشینی و فعالیت های سبک روزمره سوق داده است. به همین دلیل سرعت از بین رفتن بوتاکس در افراد کاهش یافته است. هر چه بدن فعال تری داشته باشید، ماندگاری تزریق بوتاکس نیز کمتر خواهد بود.

راه های افزایش ماندگاری بوتاکس

این روش معمولا بین سه تا شش ماه طول عمر خواهد داشت. می توانید با تزریق این ماده به مدت 6 ماه از داشتن پوست صاف و بدون چین و چروک لذت ببرید. ولی عواملی هم وجود دارند که می توانند باعث افزایش طول عمر این روش شوند. در این قسمت می خواهیم با این روش ها آشنا شویم:

انتخاب پزشک

یکی از عوامل موثر در نتیجه و طول عمر تزریق بوتاکس، انتخاب پزشک می باشد. پزشک متخصص و باتجربه می تواند در خصوص دوز مناسب تزریق، محل مناسب و زاویه تزریق تصمیم گیری بهتری نماید تا طول عمر این روش را بر روی صورت افراد بیشتر نماید.

طول عمر تزریق بوتاکس چه میزان است 121450حرکت دادن عضلات بعد از تزریق

توزیع مناسب مواد بوتاکس بین عضلات و چین و چروک ها می تواند دوام آن را بالا ببرد. بعد از تزریق بوتاکس مدام عضلات خود را تکان دهید تا مواد به صورت یکنواخت بین عضلات صورت تقسیم شود. در این صورت ماندگاری آن افزایش خواهد یافت. ولی به مدت دو روز از مالش دادن و ورزش کردن به شدت پرهیز نمایید. این فعالیت ها می تواند باعث جابجایی بوتاکس و انتقال به قسمت هایی می شود که ممکن است در برخی موارد خطرناک هم باشد و منجر به فلج شدن یا افتادگی در آن قسمت شود. نیاز است در دو روز اول بعد از بوتاکس به پشت خوابیده و سر خود را بالاتر از بدن قراردهید.

جلوگیری از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب

آسیبی که تابش نور مستقیم خورسید بر روی پوست و ایجاد چین و چروک می گذارد، غیر قابل انکار است. بوتاکس می تواند چین و چروک های ناشی از آن را تا حدود زیادی از بین ببرد. ولی لازم است بعد از تزریق از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری نمایید. در صورت لزوم از کرم های ضدآفتاب قوی استفاده نمایید تا اثر آن را کاهش دهد.

عدم مصرف دخانیات

مصرف دخانیات به خصوص سیگار می تواند اثر سوئی در تزریق بوتاکس داشته باشد.

نحوه تغذیه

مصرف آب را افزایش دهید. آب باعث گردش خون بهتر و بهبود عملکرد سلول ها می شود که یان موضوع باعث ماندگاری تزریق بوتاکس می شود. در خصوص تغذیه نیز هرچه تغذیه سالم تری داشته باشید، می توانید مدت زمان بیشتری از مزایای بوتاکس بهره مند شوید.

کلام آخر

تزریق بوتاکس یکی از بهترین روش های از بین بردن چین و چروک هایی از صورت است که در اثر فعالیت زیاد عضلات در بخش هایی از صورت ایجاد شده اند. ماندگاری این روش بین 3 تا 6 ماه است. عوامل مختلفی در افزایش طول عمر این روش تاثیر دادرد و با روش هایی که گفته شد می توان ماندگاری تزریق بوتاکس را افزایش داد.


مطلب فوق توسط نویسندگان تهران جراحی با استفاده از منابع علمی تحت وب و کتب علمی نگارش شده است. و همانطور که میدانید که مباحث علمی نیاز به مشاوره جدی پزشک دارد ، هیچگونه مسئولیتی عهده دار تهران جراحی نمیباشد. (دکتر دهقان)

mousa بازدید : 8 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

امروزه زاویه دار کردن صورت متداول شده است و جوانان زیادی به این سمت سوق پیدا کرده اند. یکی از این روش ها را می توان تزریق چربی برای زاویه دار کردن صورت نام برد. در جوانی قسمت بالایی صورت پرتر است و قسمت پایینی باریک تر است. ولی افزایش سن باعث می شود که گونه ها حالت افتادگی داشته باشند و چین و چروک زیبایی صورت را تحت تاثیر قرار دهد. مسایل دیگری مانند ژنتیک، چاقی و لاغری و … می تواند از دیگر دلایل نیاز به زاویه سازی صورت باشد. این زاویه سازی به روش های مختلفی انجام می شود. از جمله این روش ها می توان به تزریق چربی، تزریق بوتاکس، تزریق ژل و یا لیفتینگ اشاره نمود. از دیگر روش های تهاجمی نیز می توان به جراحی فک و پروتز اشاره نمود. در این مقاله می خواهیم روش تزریق چربی برای زاویه دار کردن صورت را توضیح دهیم.

تزریق چربی برای زاویه دار کردن صورت 210487آشنایی با روش زاویه دار کردن صورت با تزریق چربی

در این قسمت می خواهیم در خصوص تزریق چربی برای زاویه دار کردن صورت مطالبی را بیان نماییم. برای زیبا تر کردن صورت و زاویه دار نمودن آن نیاز است که چانه کمی باریک تر و تیز تر شود. پهن بودن چانه می تواند زیبایی فرد تحت تاثیر قرار گرفته و حالت خود را از دست بدهد. در چانه افراد 8 قسمت وجود دارد که تزریق چربی به هر یک از این قسمت ها می تواند شکل خاصی به چهره بدهد. با اینکه این موضوع می تواند جالب باشد ولی مهم نیز است. اینکه در هر یک از این 8 قسمت چهره جدیدی به فرد داده می شود، ضرورت انتخاب پزشک را چند برابر می نماید. پزشک متبحر و متخصص می تواند تشخیص دهد که چه تغییری برای صورت فرد نیاز می باشد. کدام قسمت می تواند چهره فرد را زیباتر نموده وهمچنین میزان و دوز مصرفی چه اندازه می تواند باشد.

در تزریق چربی نیاز است چربی مورد نظر از منبعی تامین گردد. این منبع می تواند از منابعی مانند خود بدن انسان، چربی از بدن اهدا کنندگان، از طریق چربی حیوانات و یا مواد شیمیایی دیگر استخراج و تزریق شود. در صورتی که این چربی از بدن خود فرد باشد، نتیجه بهتری را به دنبال خواهد داشت. چون این چربی از بدن خود فرد است، بهتر می تواند با بافت های بدن هماهنگ شده و سازگاری لازم را به دست آورد. بدن فرد این چربی را پس نخواهد زد و به مرور زمان جذب بدن فرد می شود.

مراحل مختلف تزریق چربی برای زاویه دار کردن صورت

تزریق چربی مراحل مختلفی دارد که در صورت انجام صحیح و درست می تواند در دستیابی به بهترین نتیجه، فرد را یاری نماید.

انتخاب پزشک

یکی از ابتدایی ترین و مهم ترین اقدامات انتخاب پزشک می باشد. همانطور که گفتیم در چانه قسمت های مختلفی وجود دارد که تزریق در هر یک از آن ها می تواند تاثیر متفاوتی روی زاویه دار نمودن چهره نماید. در این مرحله باید با پزشک خود در خصوص انتظارات و توقعی که از این جراحی دارید، مشورت نمایید.

تزریق چربی برای زاویه دار کردن صورت 1048969

استخراج چربی

در این مرحله باید بررسی شود که چربی مورد نظر از کدام قسمت و از چه منبعی تامین شود. در صورتی که بدن خود فرد قرار است این نیاز را برطرف نماید، بهترین محل چربی شکم ،باسن و ران می باشد. چون چربی این قسمت ها سریعا آب نمی شود. به همین دلیل برای ماندگار بودن در این محل مناسب تر می باشد. در این مرحله پس از تعیین نمودن محل، با استفاده از برش های ریز و چند میلیمتری و با استفاده از دستگاه های مخصوص، چربی را استخراج می نمایند. این چربی نیاز است که فرآوری و شستشو داده شود و ناخالصی ها از آن گرفته شود. تبحر و مهرات پزشک در این مرحله نیز بسیار مهم است. اینکه در حین شستشو و فرآوری به چربی ها آسیب کمتری وارد شد، در تخصص پزشک می باشد.

تزریق چربی به چانه و صورت

در این مرحله باید چربی فرآوری و خالص را که با استفاده از دستگاه سانترفیوژ ناخالصی های آن گرفته شده به محلی که نیاز است ، تزریق نمود. برای تزریق نیاز است که محل مورد نظر را ضدعفونی نمود. بعد از ضدعفونی نمودن محل تزریق، با استفاده از سوزن های باریکی، میزان چربی که نیاز است تزریق شود با زاویه مناسب و در محل مناسب در صورت وارد می شود. میزان تزریق و زاویه آن را پزشک تعیین می نماید . به همین دلیل توصیه می شود که در انتخاب پزشک دقت لازم را داشته باشید. هر گونه تزریق اضافی یا کم و یا زاویه نادرست می تواند نتیجه دلخواه بیمار را بدست نیاورده و بیمار از نتیجه راضی نباشد.

کاندیداهای مناسب برای زاویه دار نمودن صورت

همه افراد نمی توانند کاندیدای مناسب برای زاویه دار نمودن صورت باشند. افرادی که زاویه دار کردن صورت برایشان مناسب است عبارتند از:

  • افرادی که فک مربعی شکل دارند.
  • افرادی که می خواهند فک مردانه تری داشته باشند.
  • اقرادی که گونه های پرتر و برجسته تری می خواهند.
  • افرادی که به علت پر بودن گونه ها، چهره جذابی ندارند و می خواند گونه ها لاغر تر شوند.

مزایای زاویه دار نمودن صورت

تزریق چربی برای زاویه دار نمودن کردن صورت مزایای زیادی دارد که در این قسمت به آن ها اشاره می نماییم:

  • در انجام این روش، فرد احساس درد و ناراحتی نمی کند.
  • این روش غیر تهاجمی است و با لیپوساکشن و استخراج چربی انجام می شود.
  • پوست در زیر چانه و دور گردن سفت شده و چانه حالت بهتری را به خود می گیرد.
  • با سفت نمودن و برجسته نمودن گونه ها، چروک های اطراف چشم اعم از چروک های پنجه کلاغی و خطوط اطراف دهان مانند خط خنده کمرنگ شده و حذف می شود.
  • لاغری در اعضای صورت، می تواند باعث جوان تر نشان دادن و شاداب تر نشان دادن چهره افراد شود.

کلام آخر

یکی از روش های زیباتر نمودن چهره را می توان تزریق چربی برای زاویه دار کردن صورت نام برد. این روش امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. حالت وی شکل صورت می تواند جذاب و زیبا بوده و تاثیر زیادی در چهره افراد بگذارد. در این روش قسمت چانه و فک با استفاده از تزریق چربی به قسمت های مختلف آن، زاویه گرفته و حالت دلخواه را بدست می آورد.


مطلب فوق توسط نویسندگان تهران جراحی با استفاده از منابع علمی تحت وب و کتب علمی نگارش شده است. و همانطور که میدانید که مباحث علمی نیاز به مشاوره جدی پزشک دارد ، هیچگونه مسئولیتی عهده دار تهران جراحی نمیباشد. (دکتر دهقان)

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 218
  • بازدید سال : 1,605
  • بازدید کلی : 3,830