loading...
جراحی بینی,جراحی فک و صورت,جراحی زیبایی در تهران
mousa بازدید : 11 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

معمولا بیشترین طیفی که از جراحی کشیدن پوست صورت استقبال می نمایند، خانم ها هستند. یکی از مواردی که می خواهند بدانند این است که سن مناسب برای جراحی کشیدن پوست صورت، چه سنی می باشد؟ در این مقاله می خواهیم این مساله را بررسی نماییم و به این موضوع بپردازیم که در چه سنی می توان بهترین نتیجه را در خصوص جراحی کشیدن پوست صورت کسب نمود. باید در پاسخ به این پرسش بگوییم به طور کلی افزایش سن و افزایش چین و چروک های دینامیک یا استاتیک صورت می تواند مهم ترین دلیل برای نیاز به کشیدن پوست صورت باشد. ولی سنین مختلف می تواند نتایج متفاوتی را داشته باشد. نمی توان گفت فرد در هر سنی و برای هر نوع چین و چروکی می تواند جراحی کشیدن پوست صورت را انجام دهد. زیرا نتایج متفاوتی را بدست خواهد آورد.

سن مناسب برای جراحی کشیدن پوست صورت 031578بهترین رنج سنی برای جراحی کشیدن پوست صورت

معمولا بین خانم ها این روش بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است. آقایان کمتر به این روش احساس نیاز پیدا می کنند. معمولا مردان بین 50 تا 60 سال آن هم به ندرت لیفتینگ صورت را انجام می دهند. در صورتی که خانم ها در سنین پایین تر این نیاز را احساس و به دنبال انجام لیفت صورت هستند. اگر سن فرد بالاتر از 40 سال باشد و پوست صورت حالت شل و آویزان داشته باشد، نیازی نیست که صبر نماید تا سن او بالاتر برود. می تواند این روش را انجام دهد. زیرا در این سنین میزان الاستیک و حالت کشسانی پوست صورت به نحوی می باشد که نتیجه بسیار مطلوبی بدست خواهد آمد. ولی اگر پوست صورت چین و چروک کمی دارد و با روش هایی مانند تزریق بوتاکس یا تزریق ژل و چربی می توان آن ها را از بین برد، بهتر است صبوری کنید.

معمولا لیفت صورت بین 7 تا 10 سال ماندگاری خواهد داشت، بنابراین می توان گفت در صورتی که در ابتدای سنین 40 تا 50 سال این روش را امتحان کنید، نوبت بعد جراحی به سنین بالای 60 سال خواهد رسید که می تواند نتیجه مطلوبی نیز داشته باشد. ولی مهم ترین نکته این است که استفاده از این تکنیک ها باید با تشخیص پزشک انجام گیرد. انتخاب پزشک می تواند تاثیر زیادی در انتخاب روش جوانسازی صورت داشته باشد. همچنین این انتخاب در نتیجه درمان نیز تاثیر بسزایی دارد. در صورتی که به بهترین جراح لیفتینگ صورت مراجعه نموده باشید، می توانید از نتیجه جراحی و عوارض آن رضایت کامل را داشته باشید. تبحر و تخصص پزشک در این زمینه می تواند در ظرافت جراحی و نتیجه حاصله موثر باشد. چون این جراحی روی صورت انجام می گیرد، این نکته که در انجام جراحی ظرافت کار رعایت شود، مهم می باشد.

روش انجام جراحی کشیدن پوست صورت

جراحی کشیدن پوست صورت یک عمل سرپایی بوده و نیاز به بیهوشی کامل ندارد. می توان با استفاده از داروهای آرام بخش یا بی حس کننده ، محل جراحی را بی حس نمود و عمل را انجام داد. ولی از آنجایی که انقباض عضلات صورت می تواند تاثیر مخربی در نتیجه جراحی داشته باشد، در صورت تمایل بیمار و صلاحدید پزشک می توان بیمار را بیهوش نمود. سپس بسته به اینکه میزان چین و چروک ها در چه حدی است و یا در کدام منطقه بیشتر است، می توان محل جراحی را مشخص نمود. می تواند این مناطق در ناحیه چشم یا پیشانی بیشتر باشد که در این صورت کنار گوش و مسیر خط مو را بی حس نمود. در صورتی که اطراف دهان یا گونه ها را نیز درگیر کرده باشد، باید لیفتینگ صورت کامل را انجام داد. بنابراین ابتدا لازم است مشخص کنیم در چه نواحی از صورت نیاز به جراحی لیفت صورت داریم.

در نهایت جراحی شروع می شود و برای اینکار ابتدا صورت را تقسیم بندی نموده و برش هایی که نیاز است داده می شود. این برش ها باید با احتیاط و دقت کامل انجام شود، به همین دلیل توصیه می شود به بهترین جراح لیفتینگ صورت مراجعه نمایید. سپس سلول های مرده پوست به همراه چربی برداشته شده و زیر پوست خالی می شود. از بخیه های ریزی برای بستن محل های برش استفاده می شود  تا اثر جراحی در کمترین حد خود مشخص باشد. عموما پس از دوره نقاهت و بهبودی این اثرات از بین خواهد فت و مشخص نخواهد بود. همچنین چون برش ها معمولا در کنار گوش و خط مو انجام می شود می توان با موهای بیمار این منطقه را پوشش داد. معمولا این جراحی بین 2 تا 6 ساعت طول خواهد کشید. این مدت زمان برای انجام جراحی به علت میزان عمق چین و چروک و وضعیت کلی صورت می تواند متغیر باشد.

سن مناسب برای جراحی کشیدن پوست صورت 554820مزایای لیفتینگ صورت

همانطور که گفتیم این جراحی برای افرادی که با گذشت سن و طول عمر دچار شل شدن و افتادگی پوست صورت می شوند، مناسب می باشد. جوانسازی پوست صورت یکی از مهم ترین مزایای لیفتینگ صورت می باشد که تاثیر زیادی در افزایش اعتماد به نفس و شادابی پوست صورت افراد شود. با این روش شادابی و تازگی به پوست صورت بیمار بازگردانده می شود و چین و چروک های کلیه نقاط صورت و گردن از بین می رود. به مرور زمان پوست مجبور به بازسازی خود شده و به صورت طبیعی این کار انجام می شود. با جراحی کشیدن پوست صورت فرد و بازگشت اعتماد به نفس به او،  به راحتی می تواند تعاملات اجتماعی و روابط فردی خود را انجام دهد. این روش ماندگاری طولانی مدت تا 10 سال را دارا می باشد و با این تکنیک فرد به مدت 10 سال جوانتر خواهد شد.

کلام آخر

لیفت صورت یکی از روش های توانمند در از بین بردن چین و چروک های صورت و گردن می باشد. با این روش می توانید چهره ای شاداب تر و جوانتر به میزان 10 سال داشته باشید. مهم ترین نکته انتخاب مراکزی است که روش های زیبایی در آن ها انجام می گیرد. مراجعه به بهترین کلینیک جراحی پوست باعث می شود ضمن جراحی بیمار توسط بهترین جراح لیفتینگ صورت، از عوارض این جراحی مصون مانده و  نیز بهترین نتیجه ممکن را کسب نماید.


مطلب فوق توسط نویسندگان تهران جراحی با استفاده از منابع علمی تحت وب و کتب علمی نگارش شده است. و همانطور که میدانید که مباحث علمی نیاز به مشاوره جدی پزشک دارد ، هیچگونه مسئولیتی عهده دار تهران جراحی نمیباشد. (دکتر دهقان)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 222
  • بازدید سال : 1,609
  • بازدید کلی : 3,834