loading...
جراحی بینی,جراحی فک و صورت,جراحی زیبایی در تهران
mousa بازدید : 6 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

تزریق ژل یکی از راه های جوانسازی، حجیم نمودن و برجسته سازی اعضای بدن و صورت می باشد. مراقبت بعد از تزریق ژل می تواند نقش بسیار مهمی در کسب نتیجه دلخواه داشته باشد. این روش کم تهاجم بوده یعنی نیازی به جراحی و عوارض بعد از آن نخواهد داشت. از نظر هزینه نیز این روش مقرون به صرفه تر می باشد و می توان در مدتی زمانی کوتاه، می توانید چهره خود را به راحتی چند سال جوان تر و شاداب تر نمایید. دوره نقاهت کوتاه و عوارض ناچیز آن باعث شده است که استقبال زیادی از این تکنیک شود و افراد زیادی بخواهند این روش را امتحان نمایند. ولی نکته مهم مراقبت های بعد از تزریق ژل می باشد که در صورتی که به صورت صحیح انجام نگردد، می تواند عواقب زیادی به دنبال داشته باشد که به راحتی نمی توان آن ها را از میان برداشت.

تزریق ژل

در جلسه تزریق ژل نیاز است با توجه به محلی که نیاز است تزریق انجام گیرد، از لباس های گشاد و راحت استفاده نمایید. نیاز است مکانی که در آن تزریق ژل انجام می شود، از نظر آلودگی و عفونت در وضعیت مناسبی قرار داشته باشد. در روز تزریق استفاده از لوازم آرایشی ممنوع بوده و نیاز است محل تزریق ضدعفونی باشد. ممکن است در زمان تزریق ژل بخصوص اگر در ناحیه صورت باشد، دردی را احساس کنید که توصیه می شود از داروهای بی حسی موضعی یا تزریقی استفاده کنید. یا می توانید قبل از تزریق و یا بعد از آن  از داروهای مسکنی مانند استامینوفن استفاده نمایید. داروهایی مسکنی مانند ایبوپروفن که انعقاد کننده خون است، توصیه نمی شود . این داروهای می تواند باعث کبودی و تورم بیشتر در ناحیه تزریق گردد.

مراقبت بعد از تزریق ژل 419494794آشنایی با مراقبت های بعد از تزریق ژل

آشنایی با مراقبت های بعد از از تزریق ژل می تواند ارتباط مستقیمی با نتیجه درمان داشته باشد. اینکه بعد از تزریق ژل شما بتوانید عوارض موقت را به درستی مدیریت کنید خود امری مهم و ضروری است. اهم این اقدامات را در این قسمت توضیح خواهیم داد:

رفع تورم و کبودی

در روز تزریق و بلافاصله بعد از آن امکان این که مقداری قرمز، تورم، کبودی و یا خارش در محل تزریق احساس شود، وجود دارد. ولی به هیچ عنوان محل تزریق را نخارانید یا ماساژ ندهید . از دستکاری کردن محل تزریق نیز خودداری نمایید. معمولا این عوارض باید در سه روز اول به خودی خود رفع شود، پس جای نگرانی ندارد. در صورتی که بیش از 3 روز تداوم داشت، بهتر است با پزشک تماس بگیرید. برای رفع تورم و کبودی می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید. کمپرس یخ را به مدت دو روز و با توالی توصیه شده توسط پزشک، روی محل کبودی قرار دهید. البته این روش فقط در 48 ساعت اول بعد از تزریق توصیه می شود.

رفع درد و ناراحتی

در صورت احساس درد و ناراحتی می توانید از مسکن هایی مانند استامینوفن استفاده نمایید. داروهایی مانند ایبوپروفن یا ژلوفن که داروهای ضدالتهابی غیر استروئیدی است، استفاده نشود. این داروها باعث افزایش کبودی و احتمال خونریزی در محل تزریق خواهد شد. بهتر است در خصوص داروهای بعد از تزریق با پزشک خود مشورت نموده و سرخود دارو مصرف نکنید.

متوقف نمودن فعالیت های بدنی

انجام فعالیت های ورزشی سنگین و فعالیت های بدنی را تا چند روز تعطیل نمایید. انجام این حرکات می تواند میزان خونریزی و کبودی در صورت و بدن را افزایش دهد. از آفتاب گرفتن، سولاریوم، سونا، جکوزی و حمام گرم به شدت پرهیز نمایید. گرما باعث تشدید عوارض خواهد شد و می تواند ژل را جابجا نموده و بر نتیجه دلخواه تاثیر مخربی داشته باشد. در صورتی که تزریق در صورت انجام گرفته است، از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب خودداری نمایید. در صورتی که برای این کار ضرورتی پیش آمد، توصیه می شود از کرم های ضدآفتاب قوی و کلاه استفاده کنید تا از تابش مستقیم نور جلوگیری نماید. نیاز است هر 4 ساعت یک بار کرم ضدآفتاب خود را تمدید نمایید و از کرم های با SPF بالای 30 استفاده کنید. استفاده از سایر لوازم آرایشی را نیز باید متوقف نباشید تا میزان التهابات و تاثیرات پوستی را به حداقل برسانید.

ترک دخانیات

مصرف نوشیدنی های الکلی و دخانیات را کنار بگذارید. این مواد می تواند در نتیجه تزریق اثر سو داشته باشد.

علایمی که نیاز است سریعا با پزشک تماس بگیرید:

تزریق ژل اصولا روشی بی خطر است. اما اگر این کار را در بهترین کلینیک های زیبایی پوست انجام ندهید ممکن است با عوارضی مواجه شوید. دلیل این امر عدم استفاده از بهترین مواد است. اما اگر بعد از انجام تزریق ژل به لب ها با هوارض و نشانه های زیر مواجه شدید بهتر است نزد پزشک رفته و مشکل را بررسی نمایید.

  • تب و لرز شدید
  • قرمزی شدید و یا حساسیت زیاد بدن در هنگام لمس
  • دردی که با مصرف مسکن برطرف نشده و به مرور تشدید شود
  • لک های پوستی تیره یا روشن در محلی که تزریق انجام شده است.

مراقبت بعد از تزریق ژل 6516949494اثرات ژل

معمولا اثرات ژل بلافاصله بعد از تزریق مشخص می شود. ولی در ابتدا ممکن است تورم و کبودی نیز در محل تزریق وجود داشته باشد که نتیجه نهایی را به تعویق بیاندازد. بنابراین برای مشاهده نتیجه نهایی باید 2 تا 4 هفته صبوری نمایید. ماندگاری اثر ژل نیز بستگی به ماده ای است که در ژل استفاده شده است. امروزه ژل های مختلف با مواد تشکیل دهنده متفاوت در بازار موجود است که هر کدام ماندگاری خاص خود را دارد. در  هر حال در صورتی که مواد ژل از نوع مرغوب و با کیفیت انتخاب شده باشد، می توان گفت این ماندگاری در سطح بالا خواهد بود.

کلام آخر

بعد از تزریق ژل به لب ها این شما هستید که با مزاقبت های اصولی خود می توانید برای مدت مشخصی لب هایی زیبای و جذاب داشته باشید. در این مقاله تلاش کردیم نحوه مراقبت از لب ها بعد از تزریق ژل را آموزش دهیم. این روش زیباسازی لب ها بعد از مدتی مشخص نیاز به تمدید دارد و هرچه بیشتر از آن نگهداری و مراقبت نمایید این مدت طولانی تر خواهد شد.


مطلب فوق توسط نویسندگان تهران جراحی با استفاده از منابع علمی تحت وب و کتب علمی نگارش شده است. و همانطور که میدانید که مباحث علمی نیاز به مشاوره جدی پزشک دارد ، هیچگونه مسئولیتی عهده دار تهران جراحی نمیباشد. (دکتر دهقان)

 
mousa بازدید : 8 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

افتادگی و پف پلک از جمله موارد شایعی است که غالبا با گذشت سن، فرد را درگیر می نماید. هرچند در برخی موارد نیز این علت نمی باشد. در این مقاله می خواهیم دلایل افتادگی و پف پلک ها را بررسی نموده و در نهایت راهکاری برای رفع این مشکل ارائه دهیم. پف پلک پایین  و افتادگی پلک بالا از عوارضی است که با افزایش عمر فرد، میزان ان نیز افزایش یافته و می تواند تاثیر زیادی در شادابی و جذابیت چهره افراد داشته باشد. ولی خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی به راحتی می توان این نقیصه ها را برطرف و جوانی و سرزندگی را به چشم ها بازگرداند. از آن جایی که چشم فرد می تواند نقش بسیار مهمی در زیبایی چهره فرد بازی کند، بنابراین توصیه می شود رد صورت وجود هر یک از این مشکلات، با استفاده از روش هایی مانند بلفاروپلاستی ، آن را برطرف نمایید.

علت پف پلک پایین

پف پلک پایین را می توان به تجمع مایعات در لایه های بافتی دور چشم مربوط دانست. افزایش سن نقش مهمی در ایجاد آن دارد. هرچه سن بالاتر رود، این مشکل بیشتر خواهد شد. زیرا بافت دور چشم ظریف تر شده و نازک تر می شود.  علل زیر نیز می تواند علت پف پلک پایین به شمار رود:

کم خوابی

کم خوابی می تواند دلیل موقتی برای پف زیر چشم باشد. اختلالات خواب، تغییرات هورمونی در میانسالی، خوابیدن نامنظم به علت شرایط کاری و … می تواند از علل کم خوابی به شمار رود. بنابراین با تنظیم ساعت خواب و بالا نگهداشتن سر در هنگام خواب می توان این مشکل را تا حدود زیادی برطرف نمود.

فشار به پلک پایین

مالیدن چشم، استفاده از لنزهای تماسی و لوازم آرایشی، گریه کردن زیاد، مواد شستشوی معطر و این قبیل موارد می تواند دلیل اعمال فشار به پلک پایین باشد. بنابراین برای رفع این مشکلات ، ابتدا باید عوامل تحریک کننده آن را کنترل و رفع نمایید تا به مرور زمان این مشکل برطرف شود.

درماتیت

بیماری هایی مانند درماتیت، خشکی چشم، بلفاریت و … نیز از عوامل موثر و موقت در ایجاد پف زیر چشم باشد که برای رفع آن ها نیاز است به پزشک مراجعه نمایید.

حساسیت

آلرژی و حساسیت فصلی می تواند باعث خشک شدن چشم، آبریزش ، خارش دور چشم و در نهایت پف زیر پلک شود. بنابراین نیاز است این مشکل را با استفاده از داروهای مجاز و روش هایی مانند شستشوی سینوس ها با سرم نمکی و … برطرف نمایید.

نوع تغذیه

غذاهای سرشار از سدیم مانند تنقلات شور، فست فودها، شیرین کننده های مصنوعی و هر ماده غذایی که شور و نمک زیاد داشته باشد، می تواند باعث پف زیر پلک پایین شود. بنابراین نیاز است مصرف این مواد را محدود نموده و رژیم غذایی مناسب را رعایت کنید. ننوشیدن آب کافی در کنار این نوع تغذیه که دستاورد زندگی مدرن نیز می باشد ، می تواند مزید بر علت بوده و این مشکل را حاد تر نماید.

افزایش سن

یکی از عواملی که اکتسابی نبوده و ربطی به رفتارهای فرد نیز ندارد، گذشت سن می باشد. به علت افزایش سن، بافت های نازک دور چشم نیز ضعیف تر و باریک تر می شود. بنابراین توده های چربی  زیر چشم را فرا گرفته و باعث پف زیر پلک پایین می شود. به علت افزایش سن، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، مصرف مشروبات الکلی، مصرف دخانیات و … تاثیر بیشتری در این فرآیند خواهد گذاشت. تنها راه درمان در سنین بالا را می توان بلفاروپلاستی دانست که روش جراحی ایمن و مطمئن برای از بین بردن این مساله می باشد.

دلایل افتادگی پلک بالا

افتادگی پلک بالا یکی دیگر از مشکلات در حوزه چشم می باشد که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره افراد خواهد داشت. غیر از زیبایی، مشکلاتی نیز در محدوده دید افراد پیش می آورد که نیاز به درمان را جدی تر می نماید. در این قسمت می خواهیم انواع افتادگی پلک بالا و دلایل ایجاد آن را بررسی نماییم. افتادگی پلک می تواند به صورت مادرزادی و یا اکتسابی باشد. در نوع مادرزادی فرد به علت ضعف عضله یک چشم یا هر رو با مشکل افتادگی چشم متولد می شود یا در سنین پایین نشان داده می شود. در نوع اکتسابی می تواند انواع مختلفی شامل افتادگی پلک عصبی، افتادگی پلک عضله ای، افتادگی پلک تاندونی و تفتادگی پلک مکانیکی داشته باشد.

یکی از علل مهم افتادگی پلک را می توان افزایش سن نیز دانست. به علت نازک شدن و ضعیف شدن عضلات پلک چشم امکان بالا نگهداشتن پلک بالا را نداشته و به مرور زمان حالت افتاده به خود می گیرد. در این حالت میدان دید بیمار نیز کاهش پیدا کرده و در فعالیت هایی مانند رانندگی، مطالعه و … دچار مشکلات بیشتری می شود. بنابراین نیاز است این مشکل با روش های مختلفی درمان شود. یکی از بهترین روش ها، بلفاروپلاستی می باشد که می تواند در زمان کوتاه و با عوارض پایین این مشکل را برطرف نماید.

دلایل افتادگی و پف پلک ها 194949494نحوه انجام بلفاروپلاستی

با استفاده از روش جراحی افتادگی پلک می توان مشکل افتادگی پلک بالا و پف زیر پلک پایین را برطرف نمود. این درمان یک روش جراحی سرپایی بوده و زمانی بین 1 تا 1.5 ساعت طول خواهد کشید. در این جراحی برشی در امتداد خطوط طبیعی و چین های پلک داده می شود و سپس عضلات، چربی و پوست اضافی را جدا نموده و لیفت چشم صورت می گیرد. برای بستن محل برش از بخیه های ریز یا نوارهای جراحی استفاده می شود. این بخیه های به قدری ظریف می باشند که در مواردی حتی قابل مشاهده نیز نمی باشند.

کلام آخر

افتادگی پلک بالا و پف پلک پایین از شایع ترین مشکلاتی است که به دلایل مختلف برای فرد پیش می آید. دلایل افتادگی و پف پلک ها می تواند تحت عوامل زودگذر مانند کم خوابی، کم شدن آب بدن و … ایجاد شود و در موارد زیادی نیز عامل افزایش سن در این زمینه تاثیر گذار خواهد بود. در هر حال و به هر دلیلی که این مساله پیش آید، می توانید ابتدا عوامل ایجاد کننده آن را شناسایی و برطرف نمایید. ولی در صورتی که علت، افزایش طول عمر فرد باشد، بلفاروپلاستی می تواند بهترین گزینه به شمار رود.


مطلب فوق توسط نویسندگان تهران جراحی با استفاده از منابع علمی تحت وب و کتب علمی نگارش شده است. و همانطور که میدانید که مباحث علمی نیاز به مشاوره جدی پزشک دارد ، هیچگونه مسئولیتی عهده دار تهران جراحی نمیباشد. (دکتر دهقان)

mousa بازدید : 12 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

معمولا بیشترین طیفی که از جراحی کشیدن پوست صورت استقبال می نمایند، خانم ها هستند. یکی از مواردی که می خواهند بدانند این است که سن مناسب برای جراحی کشیدن پوست صورت، چه سنی می باشد؟ در این مقاله می خواهیم این مساله را بررسی نماییم و به این موضوع بپردازیم که در چه سنی می توان بهترین نتیجه را در خصوص جراحی کشیدن پوست صورت کسب نمود. باید در پاسخ به این پرسش بگوییم به طور کلی افزایش سن و افزایش چین و چروک های دینامیک یا استاتیک صورت می تواند مهم ترین دلیل برای نیاز به کشیدن پوست صورت باشد. ولی سنین مختلف می تواند نتایج متفاوتی را داشته باشد. نمی توان گفت فرد در هر سنی و برای هر نوع چین و چروکی می تواند جراحی کشیدن پوست صورت را انجام دهد. زیرا نتایج متفاوتی را بدست خواهد آورد.

سن مناسب برای جراحی کشیدن پوست صورت 031578بهترین رنج سنی برای جراحی کشیدن پوست صورت

معمولا بین خانم ها این روش بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است. آقایان کمتر به این روش احساس نیاز پیدا می کنند. معمولا مردان بین 50 تا 60 سال آن هم به ندرت لیفتینگ صورت را انجام می دهند. در صورتی که خانم ها در سنین پایین تر این نیاز را احساس و به دنبال انجام لیفت صورت هستند. اگر سن فرد بالاتر از 40 سال باشد و پوست صورت حالت شل و آویزان داشته باشد، نیازی نیست که صبر نماید تا سن او بالاتر برود. می تواند این روش را انجام دهد. زیرا در این سنین میزان الاستیک و حالت کشسانی پوست صورت به نحوی می باشد که نتیجه بسیار مطلوبی بدست خواهد آمد. ولی اگر پوست صورت چین و چروک کمی دارد و با روش هایی مانند تزریق بوتاکس یا تزریق ژل و چربی می توان آن ها را از بین برد، بهتر است صبوری کنید.

معمولا لیفت صورت بین 7 تا 10 سال ماندگاری خواهد داشت، بنابراین می توان گفت در صورتی که در ابتدای سنین 40 تا 50 سال این روش را امتحان کنید، نوبت بعد جراحی به سنین بالای 60 سال خواهد رسید که می تواند نتیجه مطلوبی نیز داشته باشد. ولی مهم ترین نکته این است که استفاده از این تکنیک ها باید با تشخیص پزشک انجام گیرد. انتخاب پزشک می تواند تاثیر زیادی در انتخاب روش جوانسازی صورت داشته باشد. همچنین این انتخاب در نتیجه درمان نیز تاثیر بسزایی دارد. در صورتی که به بهترین جراح لیفتینگ صورت مراجعه نموده باشید، می توانید از نتیجه جراحی و عوارض آن رضایت کامل را داشته باشید. تبحر و تخصص پزشک در این زمینه می تواند در ظرافت جراحی و نتیجه حاصله موثر باشد. چون این جراحی روی صورت انجام می گیرد، این نکته که در انجام جراحی ظرافت کار رعایت شود، مهم می باشد.

روش انجام جراحی کشیدن پوست صورت

جراحی کشیدن پوست صورت یک عمل سرپایی بوده و نیاز به بیهوشی کامل ندارد. می توان با استفاده از داروهای آرام بخش یا بی حس کننده ، محل جراحی را بی حس نمود و عمل را انجام داد. ولی از آنجایی که انقباض عضلات صورت می تواند تاثیر مخربی در نتیجه جراحی داشته باشد، در صورت تمایل بیمار و صلاحدید پزشک می توان بیمار را بیهوش نمود. سپس بسته به اینکه میزان چین و چروک ها در چه حدی است و یا در کدام منطقه بیشتر است، می توان محل جراحی را مشخص نمود. می تواند این مناطق در ناحیه چشم یا پیشانی بیشتر باشد که در این صورت کنار گوش و مسیر خط مو را بی حس نمود. در صورتی که اطراف دهان یا گونه ها را نیز درگیر کرده باشد، باید لیفتینگ صورت کامل را انجام داد. بنابراین ابتدا لازم است مشخص کنیم در چه نواحی از صورت نیاز به جراحی لیفت صورت داریم.

در نهایت جراحی شروع می شود و برای اینکار ابتدا صورت را تقسیم بندی نموده و برش هایی که نیاز است داده می شود. این برش ها باید با احتیاط و دقت کامل انجام شود، به همین دلیل توصیه می شود به بهترین جراح لیفتینگ صورت مراجعه نمایید. سپس سلول های مرده پوست به همراه چربی برداشته شده و زیر پوست خالی می شود. از بخیه های ریزی برای بستن محل های برش استفاده می شود  تا اثر جراحی در کمترین حد خود مشخص باشد. عموما پس از دوره نقاهت و بهبودی این اثرات از بین خواهد فت و مشخص نخواهد بود. همچنین چون برش ها معمولا در کنار گوش و خط مو انجام می شود می توان با موهای بیمار این منطقه را پوشش داد. معمولا این جراحی بین 2 تا 6 ساعت طول خواهد کشید. این مدت زمان برای انجام جراحی به علت میزان عمق چین و چروک و وضعیت کلی صورت می تواند متغیر باشد.

سن مناسب برای جراحی کشیدن پوست صورت 554820مزایای لیفتینگ صورت

همانطور که گفتیم این جراحی برای افرادی که با گذشت سن و طول عمر دچار شل شدن و افتادگی پوست صورت می شوند، مناسب می باشد. جوانسازی پوست صورت یکی از مهم ترین مزایای لیفتینگ صورت می باشد که تاثیر زیادی در افزایش اعتماد به نفس و شادابی پوست صورت افراد شود. با این روش شادابی و تازگی به پوست صورت بیمار بازگردانده می شود و چین و چروک های کلیه نقاط صورت و گردن از بین می رود. به مرور زمان پوست مجبور به بازسازی خود شده و به صورت طبیعی این کار انجام می شود. با جراحی کشیدن پوست صورت فرد و بازگشت اعتماد به نفس به او،  به راحتی می تواند تعاملات اجتماعی و روابط فردی خود را انجام دهد. این روش ماندگاری طولانی مدت تا 10 سال را دارا می باشد و با این تکنیک فرد به مدت 10 سال جوانتر خواهد شد.

کلام آخر

لیفت صورت یکی از روش های توانمند در از بین بردن چین و چروک های صورت و گردن می باشد. با این روش می توانید چهره ای شاداب تر و جوانتر به میزان 10 سال داشته باشید. مهم ترین نکته انتخاب مراکزی است که روش های زیبایی در آن ها انجام می گیرد. مراجعه به بهترین کلینیک جراحی پوست باعث می شود ضمن جراحی بیمار توسط بهترین جراح لیفتینگ صورت، از عوارض این جراحی مصون مانده و  نیز بهترین نتیجه ممکن را کسب نماید.


مطلب فوق توسط نویسندگان تهران جراحی با استفاده از منابع علمی تحت وب و کتب علمی نگارش شده است. و همانطور که میدانید که مباحث علمی نیاز به مشاوره جدی پزشک دارد ، هیچگونه مسئولیتی عهده دار تهران جراحی نمیباشد. (دکتر دهقان)

mousa بازدید : 13 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

تزریق ژل به لب یکی از روش های زیبایی و حجیم نمودن لب می باشد. در این مقاله می خواهیم در خصوص انواع مدل های تزریق ژل به لب مطالبی را بیان نماییم. حجیم نمودن و برجسته کردن لب که یکی از اعضای مهم صورت در حوزه زیبایی می باشد، با استفاده از روش های مختلفی مانند تزریق ژل یا فیلر و پروتز لب می تواند اتفاق بیفتد. تزریق ژل یکی از روش های غیرتهاجمی و امن در بین این روش های بوده و استقبال زیادی از این روش بعمل آمده است. با استفاده از این تکنیک می توان نازک بودن و نیز چین و چروک های ریز اطراف لب را به واسطه حجم دادن برطرف نمود. از آنجایی که این روش نیاز به جراحی ندارد و با تزریق معمولی در داخل لب می تواند انجام شود، بنابراین عوارض بسیار محدود و نادری نیز خواهد داشت.

تاثیر و عملکرد ژل بر روی لب

ژل نوعی اسید هیالورونیک است که یک ماده طبیعی بوده و در بدن انسان نیز یافت می شود. این ماده با جذب آب باعث می شود تا حجم آن ناحیه از بدن بیشتر شود. به همین دلیل است که در ساخت ژل از این ماده استفاده می شود. با افزایش سن، این ماده به تدریج کم شده و به همین دلیل توانایی اتصال با آب را به مرور از دست می دهد. به همین دلیل است که لب های انسان با گذشت سن کم حجم تر و نازک تر می شود. البته باید خاطر نشان کنیم که بسیاری از افراد به صورت ژنتیکی لب های نازکی دارند و این موضوع ربطی به سن آن ها ندارد. با تزریق ژل می توان این مشکل را برطرف نمود و زیبایی را به لب ها بازگرداند. هرچند امروزه استقبال از این روش در بین جوان ها خیلی بیشتر از سنین بالا می باشد.

انواع مدل های تزریق ژل به لب 541520125

انتخاب بهترین مدل تزریق ژل لب

در بین انواع مدل های تزریق ژل به لب، انتخاب بهترین مدل بستگی به سلیقه فرد دارد. ژل لب با توجه به عواملی مانند محل تزریق و نحوه تزریق می تواند مدل های متفاوتی روی لب افراد ایجاد نماید. ولی مهم ترین نکته در این میان این است که بهتر است دقت شود مدلی طبیعی تر که به صورت فرد بیاید و چهره را از حالت طبیعی خارج ننموده و فقط لب ها را برجسته تر و حجیم تر نماید انتخاب شود. این موضوع را بهتر است در اولین جلسه مشاوره با پزشک خود در میان بگذارید. می توانید توقع خود را از تزریق ژل به لب به پزشک توضیح داده و مشاوره های لازم را از او بگیرید. می توانید مدل های مختلف را مشاهده نموده و در مورد هر کدام با پزشک خود مشورت نموده و مدل مناسب را انتخاب نموده و تصمیم گیری نهایی را انجام دهید.

 

مدل های تزریق ژل لب

معمولا افراد جوانتر که به دنبال حجیم نمودن لب و تزریق ژل هستند، طبیعی بودن این روش را کمتر از افراد مسن می پسندند. در این قسمت انواع مدل های تزریق ژل لب را توضیح می دهیم:

مدل قلبی

مدل قلبی یکی از پرطرفدار ترین مدل های مربوط به تزریق ژل به لب است. حالت قلبی زیبا و زنانه که شکل خاصی را نسبت به سایر مدل ها دارد. انجام این مدل نیاز به تبحر و تخصص زیادی دارد و نیاز است در انتخاب پزشک دقت زیادی را داشته باشید. زیرا این مدل بسیار حرفه ای بوده و لب های خوش فرم و برجسته ای را به بیمار هدیه می دهد. ظاهر بیمار بسیار زیبا و زنانه خواهد بود.

مدل عروسک روسی

در این روش مرکز لب بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. این مدل همان مدل قلبی ظریف بوده وحالت طبیعی تری را به لب خواهد دید. در این روش حجم لب بسیار زیاد نیست و فقط لب ها به سمت بالا کشیده می شود. به همین دلیل طبیعی تر و شبیه عروسک روسی خواهید شد. در این روش حالت برجستگی از داخل به سمت بیرون است. بر خلاف سایر روش ها که از حاشیه لب شروع و به  سمت داخل می برد، در این تکنیک به صورت عمودی تزریق از پایه لب شروع شده و به سمت حاشیه لب پیش می رود. انجام این روش 30 تا 45 دقیقه طول خواهد کشید. و هر 6 تا 9 ماه باید تمدید شود.

مدل طبیعی

در  این روش فرد نمی خواهد اثری از تزریق ژل بر روی لب باقی بماند و فقط زاویه به شکل و حالت لب داده می شود.

انواع مدل های تزریق ژل به لب 45152023

تزریق زیاد ژل به لب

تزریق ژل لب برای زیبا تر کردن چهره افراد استفاده می شود. در مواردی در این زمینه زیاده روی شده و مقداری زیادی ژل وارد لب می شود. این موضوع باعث غیر طبیعی شدن ظاهر فرد و نامتناسب شدن چهره می شود. تزریق زیاد ژل باعث می شود حالت لب شبیه سوسی شده و حاشیه لب ها به سمت بیرون بزند. این حالت چهره را از حالت طبیعی خارج می نماید. نیاز است در تزریق ژل به تناسب لب با سایر اعضای صورت توجه شود. در هر جلسه توصیه می شود حداکثر میزان تزریق، یک سی سی باشد تا حالت طبیعی لب حفظ شود. همچنین این نکته را به یاد داشته باشید که اگر تزریق ژل به تدریج انجام شود و در چند مرحله درمانی این مقدار وارد لب شود، نتیجه نهایی بسیار مطلوب خواهد شد. بنابراین از پزشک بخواهید بهترین مدل را در بیشترین زمان انتخاب و انجام دهد.

کلام آخر:

امروزه روش های مختلفی برای برطرف نمودن عیوب ظاهری و زیبا سازی چهره افراد وجود دارد. یکی از این روش ها تزریق ژل به لب می باشد که این روزها در بین جوانان و خصوصا خانم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. مدل های مختلفی برای این کار وجود دارد که در این مقاله به انواع مدل های تزریق ژل به لب اشاره و توضیحات لازم داده شد. مهم ترین نکته انتخاب بهترین نوع تزریق ژل به لب و انجام این روش توسط بهترین پزشک می باشد. در این صورت می توان به نتیجه دلخواه و مطلوب در کمترین زمان ممکن دست یافت.


مطلب فوق توسط نویسندگان تهران جراحی با استفاده از منابع علمی تحت وب و کتب علمی نگارش شده است. و همانطور که میدانید که مباحث علمی نیاز به مشاوره جدی پزشک دارد ، هیچگونه مسئولیتی عهده دار تهران جراحی نمیباشد. (دکتر دهقان)

mousa بازدید : 12 شنبه 03 آبان 1399 نظرات (0)

تزریق ژل به لب یکی از راه های افزایش حجم و برجسته سازی لب می باشد. ولی اینکه ماندگاری تزریق ژل به لب چه مدت می باشد؟ می تواند سوال بسیاری از کاربران باشد که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. لب یکی از عوامل بالابردن جذابیت و گیرایی در چهره افراد می باشد. بسیاری به صورت ژنتیکی و وراثتی لب های نازک و کم حجم دارند. عده بسیاری از افراد نیز با افزایش سن دچار این تغییر می شوند. با بالا رفتن سن و کاهش میزان کلاژن و چربی در بدن، به صورت طبیعی صورت حالت افتادگی پیدا می کند. حجم لب و گونه کاهش یافته و چربی زیر پوست برخی از مناطق تحلیل می رود. بنابراین این دو گروه افراد به دنبال افزایش حجم و زیبا سازی ناحیه لب خود هستند. در این مقاله به صورت مفصل تزریق ژل به لب را توضیح خواهیم داد.

نوع ژل مصرفی و تاثیر آن در ماندگاری تزریق ژل به لب

امروزه تعداد متنوعی از ژل های مخصوص لب در بازار وارد شده است و توسط متخصصین مورد استفاده قرار می گیرد. ولی تشخیص اینکه کدام برند می تواند نتیجه بهتری داشته باشد مورد تاکید است. در اوایل کلاژن به عنوان ژل مورد استفاده در لب رایج بود. این ماده در بدن حیوانات وجود داشته و باعث اتصال بافت های بدن می شود. این ماده آبرسانی به منافذ پوست را انجام می داد. ولی به دلیل ماندگاری پایین و عوارض جانبی بالایی که داشت، امروزه مورد استفاده قرار نمی گیرد. بیشترین نوع ژل تزریقی از اسید هیالورونیک می باشد که از نوع خاصی از باکتری بدست می آید. طرز کار این ماده به نوعی است که مولکول های آب موجود در بافت بدن را بهم می چسباند و این باعث برجسته شدن لب می شود. برندهای مختلف ژل های تزریقی به لب نیز وجود دارد مانند: والور، ژوویدرم، رستیلن و …

ژل های رستیلن توسط شرکت گالدرما ساخته می شود و در انواع مختلف با طول عمر متفاوت ساخته شده است. کمترین ماندگاری را نوع L این برند داشته که بین 4.5 تا 9 ماه می باشد و بیشترین آن مربوط به نوع لیفت می باشد که چین و چروک های اطراف لب را از بین برده و حجم دهنده مناسبی می باشد و بیش از یک سال ماندگاری خواهد داشت. سایر ژل های این برند فقط یک سال ماندگاری دارند. ژل ژوویدرم نیز همان خاصیت آبرسانی به لب و حجیم نمودن آن را دارا می باشد. بهترین نوع این ژل مربوط به ژوویدرم ولوما بوده که ماندگاری 2 سال را داراست. ژل های دیگری مانند ژل رادیس که از کلسیم هیدروکسی ساخته شده و تقریبا 2 سال دوام دارد. ژل اسکالپترا نیز از پلی ال لاتیک ساخته می شود و ماندگایر تقریبا 2 سال را خواهد داشت.

ماندگاری تزریق ژل به لب 7522245145روش های موثر برای افزایش ماندگاری تزریق ژل به لب

روش های مختلفی وجود دارد که می توان ماندگاری تزریق ژل به لب را افزایش داد. با رعایت نکاتی که در این قسمت بررسی خواهیم کرد، می توانید به مدت طولانی لب های برجسته و زیبا داشته باشید.

مراقبت از پوست لب

یکی از روش های مفید برای افزایش ماندگاری ژل لب، نوشیدن آب زیاد است. معمولا اسید هیالورونیک به سرعت جذب بذن می شود. با افزایش میزان آبرسانی به آن می توان از جذب سریع آن جلوگیری نمود. همانطور که گفته شد اسید هیالورونیک با چسباندن مولکول آب به هم باعث برجسته نمودن لب خواهد شد.

حفاظت در برابر نور آفتاب

نیاز است در زمانی که مجبور به قرار گرفتن در معرض نور آفتاب هستید، از ضدآفتاب استفاده نمایید. زیرا تابش اشعه نور خورشید باعث تخریب بافت پوست شده و اثر ژل را از بین می برد.

استفاده از ویتامین ها

استفاده از ویتامین ها می تواند تاثیر مثبتی در عملکرد پوست داشته باشد. ویتامین های مختلف می توانند بافت پوست را ترمیم نمایند.در بین ویتامین های زینک یا روی می تواند در این خصوص تاثیر بیشتری داشته باشد و باعث ماندگاری ژل های تزریقی شود. نیاز است رژیم غذایی پرهیز از مواد کنسروی و نیز کنترل مواد قندی داشته باشید. در این صورت آب بدن حفظ شده و نتیجه بهتری در انتظار بیمار خواهد بود.

مراقبت های لازم بعد از تزریق ژل به لب

مراقبت هایی که بعد از هر تزریق یا روش درمانی انجام می شود، نتیجه مستقیمی در نتیجه و ماندگاری آن خواهد داشت. لزوم مراقبت های بعد از تزریق ژل به لب نیز از این جهت می باشد. در این قسمت می خواهیم با اهم این مراقبت ها آشنا شویم:

  • بعد از تزریق ژل احتمال کبودی و خون مردگی در این ناحیه وجود دارد که می توانید از کمپرس یخ چند روز قبل از تزریق استفاده نمایید.
  • داروهایی که نقش انعقاد کننده خون را دارند، نیاز است قطع و کنترل شوند. داروهایی مانند آسپرین، ناپروکسن و …
  • می توانید قبل از تزریق ژل از بی حس کننده استفاده نمایید. معمولا به دلیل سیستم عصبی قوی در این ناحیه از بلوک عصب سه قلو استفاده می شود تا میزان درد کمتر شود.
  • نیاز است در مدتی که لب حالت بی حسی دارد، از خوردن و آشامیدن خودداری نمایید. احتمال گاز گرفتن و آسیب رسیدن به لب بخاطر بی حس بودن این قسمت وجود دارد.
  • از انجام ورزش های سنگین، قرار گرفتن در گرمای زیاد، رفتن به سونا و استخر باید در روز اول به شدت پرهیز شود.
  • مصرف نوشیدنی های الکلی و دخانیات اکیدا ممنوع می باشد. زیرا باعث التهاب و تورم بیشتر در ناحیه شده و نتیجه لازم بدست نخواهد آمد. البته مقداری تورم و قرمزی در محل تزریق طبیعی بوده و جای نگرانی ندارد.

کلام آخر

یکی از روش های زیباسازی و جذابیت در صورت مربوط به لب ها می باشد. تزریق ژل به لب باعث برجسته نمودن و زیبایی آن ها خواهد شد. ولی میزان ماندگاری تزریق ژل به لب بستگی به عواملی مانند: نوع ژل تزریقی، نحوه تزریق و زاویه تزریق، مراقبت های بعد از تزریق ژل به لب و رعایت نکاتی دارد که در این مقاله به آن ها اشاره شد.


مطلب فوق توسط نویسندگان تهران جراحی با استفاده از منابع علمی تحت وب و کتب علمی نگارش شده است. و همانطور که میدانید که مباحث علمی نیاز به مشاوره جدی پزشک دارد ، هیچگونه مسئولیتی عهده دار تهران جراحی نمیباشد. (دکتر دهقان)

mousa بازدید : 10 شنبه 03 آبان 1399 نظرات (0)

دلیل تزریق کورتون بعد از جراحی بینی مربوط به کاهش میزان تورم در بینی های گوشتی می شود. معمولا بعد از جراحی قسمت هایی از بینی دچار تورم و فیبروز می گردد که خارج از حد نرمال می باشد. با نادیده گرفتن این موضوع، فیبروز به قسمت های دیگر نیز سرایت کرده و پیشرفت می کند. این پیشرفت باعث می شود قوسی که نیاز است در قسمت پل بینی وجود داشته باشد از بین رفته و زیبایی جراحی را از بین ببرد. بنابراین نیاز است با تزریق کورتون در این قسمت، به سرعت ورم را از بین ببریم . این تزریق در خصوص بینی های گوشتی که پوست ضخیمی دارند انجام می شود و در مورد بینی های استخوانی مجاز نمی باشد. زیرا بافت های زیر پوستی را در بینی های استخوانی از بین می برد. معمولا تورم نیز در بینی های گوشتی بیشتر از بینی های استخوانی است.

 

کاندیداهای مناسب برای تزریق کورتون

همه افراد مجاز به تزریق کورتون بعد از جراحی بینی نمی باشند و نیاز است شرایطی وجود داشته باشد. از جمله این شرایط، موارد زیر است:

  • افرادی که یک بار بینی خود را عمل کرده اند و مجددا می خواهند رینوپلاستی انجام دهند. همچنین افرادی که چندین بار این روش را امتحان کرده اند.
  • افرادی که دارای بینی گوشتی هستند. این بینی ها به دلیل پوست ضخیمی که دارند، تورم بیشتری نسبت به بینی های استخوانی داشته و تزریق کورتون نیز در آن ها سریعتر جواب خواهد داد.
  • تورم یکی از عوارض شایع جراحی بینی محسوب می شود و می توان با قرار دادن کمپرس یخ میزان آن را در دو روز اول بعد از جراحی کاهش داد. در صورتی که روند درمان کند باشد و بهبودی تورم به کندی انجام شود، نیاز به تزریق کورتون می باشد.

دلیل تزریق کورتون بعد از جراحی بینی 4823620نحوه عملکرد کورتون چگونه است

کورتون ها موارد هستند که به صورت طبیعی در بدن انسان یافت می شوند. این مواد را غدد فوق کلیوی ساخته و نقش آن ها حفظ ایمنی بدن می باشد. همچنین این مواد در کاهش التهاب و ورم نیز تاثیر دارند. به همین دلیل است که افرادی که دچار بیماری های خود ایمنی می شوند و یا بیماری های روماتیسمی دارند، از این ماده برای درمان آن ها استفاده می شود. البته در کنار این مزایا، دارای عوارض زیادی هم می باشند. از جمله این عوارض می توان به زخم معده، چاقی، پوکی استخوان، پر مویی و مشکلات پوستی، آب مروارید، افزایش فشار خون، افسردگی و … اشاره نمود. همانطور که گفتیم یکی از موارد استفاده کورتون جهت کاهش تورم و التهاب می باشد. دلیل تزریق کورتون بعد از جراحی بینی نیز همین ویژگی این ماده می باشد.

برای کاهش عوارض کورتون ها، این دارو را به صورت تزریقی و با دوز بالا و خوراکی برای بینی استفاده نمی نمایند. برای رینوپلاستی قسمتی از بینی که نیاز است کورتون تزریق شود، به مقدار بسیار مختصر و و بر روی بینی و با فاصله زمانی سه ماهه استفاده می شود. در این حالت دیگر نگران بروز عوارض دارو نخواهیم بود و فقط در قسمتی از پوست بینی اثر تزریق خواهد بود. میزان مصرف این دارو در اولین تزریق با غلظت 10 سی سی و یک یا دو ماه بعد از جراحی می باشد. در صورتی که غلظت دارو بالا باشد، پوست نازک شده و محل تزریق دچار تغییر رنگ می شود. این مشکل در بسیاری از موارد غیر قابل ترمیم می باشد.  دوره های بعدی درمان و نیز دوز مصرفی را پزشک تشخیص خواهد داد. توصیه می شود بعد از تزریق کورتون تا دو هفته از چسب بینی استفاده نکنید.

زمان مناسب برای تزریق کورتون بعد از رینوپلاستی

بعد از رینوپلاستی ، قسمت هایی از بینی دچار تورم و فیبروز می شود. این تورم در بینی های گوشتی به علت ساختار آن ها و پوست ضخیمی که دارند، بیشتر نمود پیدا می کند و نیاز به رفع شدن دارد.  ولی در بینی های استخوانی معمولا با رعایت نکات و مراقبت های بعد از جراحی به راحتی قابل رفع شدن می باشد. ولی برای دستیابی به نتیجه بهتر در جراحی بینی های گوشتی نیاز است که بعد از چند هفته به تشخیص پزشک ، این مواد به اندازه دوز موردنیاز تزریق شود. همانطور که گفتیم چون میزان دوز مصرف شده پایین است، عوارضی که در مورد کورتون مطرح می شود، در این مورد بروز نمی نماید. تنها اتفاقی که خواهد افتاد، از بین رفتم ورم با سرعت بیشتر از قبل خواهد بود و فیبروز گسترده تر نخواهد شد. معمولا تزریق کورتون یک هفته بعد از رینوپلاستی انجام می گیرد.

در عین حال بهتر است تا از بین رفتن کامل ورم بینی و مشخص شدن وضعیت کامل آن صبور باشید. بعد از این تزریق، مراجعات بعدی را جراح تعیین می نماید ککه نیاز به چند جلسه تزریق می باشد. در اغلب موارد دو تا سه بار و با فواصل زمانی یک ماه نیاز است که بیمار به پزشک مراجعه نموده و تزریق انجام شود. تزریق این ماده کار بسیار دقیق و حساب شده ای بوده و می بایست توسط جراح انجام گیرد. نوع تزریق باعث به صورت عمقی انجام شود زیرا در غیر این صورت عوارضی را به دنبال خواهد داشت. تزریق در زیر پوست و حالت سطحی باعث آتروفی یا نازک شدن پوست بینی بیمار می گردد. این موضوع غیر از چهره ناخوشایند می تواند پوست را مستعد زخم و عفونت نماید. همچنین باعث می شود رنگ پوست بینی با سایر اعضای صورت تفاوت داشته باشد و کمرنگ تر شود.

کلام آخر

دلیل تزریق کورتون بعد از جراحی بینی برای بینی های گوشتی مناسب بوده و برای بینی های استخوانی به هیچ عنوان توصیه نمی شود. این دارو صرفا جهت کاهش تورم و فیبروز با سرعت بیشتر بوده و در دوز های پایین تزریق می شود. دوزهای بالای این دارو می تواند عوارض زیادی را به همراه داشته باشد. معمولا تزریق در فاصله زمانی و به تعدادی که جراح تشخیص دهد انجام می گیرد. برای تزریق دارو نیاز است که به پزشک مراجعه نمایید. زیر ا این نوع تزریق نیاز به مهارت و تبحر خاصی دارد. اینکه در چه محلی، با چه میزان دوز دارو و با چه عمقی دارو وارد بینی شود، در نتیجه جراحی تاثیر بالایی خواهد داشت.


مطلب فوق توسط نویسندگان تهران جراحی با استفاده از منابع علمی تحت وب و کتب علمی نگارش شده است. و همانطور که میدانید که مباحث علمی نیاز به مشاوره جدی پزشک دارد ، هیچگونه مسئولیتی عهده دار تهران جراحی نمیباشد. (دکتر دهقان)

mousa بازدید : 9 شنبه 03 آبان 1399 نظرات (0)

تزریق چربی به پوست صورت یکی از روش های جوانسازی و بازگرداندن شادابی به چهره افراد است. عموما با گذشت سن و بالارفتن طول عمر، چربی های زیر پوست صورت و بدن شروع به تحلیل رفتن می نمایند. خالی شدن چربی از زیر پوست باعث ایجاد چین و چروک و فرورفتگی در برخی نقاط صورت می شود. نازک شدن لب و یا گود افتادن گونه و زیر چشم از جمله عوارضی است که این کاهش چربی به دنبال خواهد داشت. این مشکل در اثر کم شدن کلاژن و الستین که دو ماده مهم در بدن برای ایجاد خاصیت کشسانی و تولید چربی در بدن می باشد، ایجاد می گردد. برای رفع این مشکل نیاز است که چربی مورد نیاز به زیر پوست تزریق شده و یا پیوند چربی انجام گیرد. چربی مورد نیاز می تواند از خود بدن فرد گرفته شود یا از بدن افراد دیگر تامین شود.

تزریق چربی به پوست صورت 354032مزایای تزریق چربی به پوست صورت

تزریق چربی به نقاط مختلف صورت انجام می گیرد. تزریق چربی به چین و چروک صورت، تزریق چربی به پیشانی ، تزریق چربی به گونه و … از انواع مختلف تزریق می باشد. این روش می تواند جذابیت و زیبایی را به این قسمت ها بازگردانده و آن ها را تقویت نماید. در این قسمت می خواهیم در خصوص مزایای تزریق چربی به پوست صورت مطالبی را بیان نماییم. از جمله این مزایا می توان به بهبود بافت پوست در نواحی مختلف صورت، ماندگاری چربی انتقال داده شده به مدت بیش از 3 سال، عدم واکنش بدن به چربی تزریق شده به این علت که از بدن خود فرد گرفته شده و به سرعت با بافت های اطراف ناحیه تزریق همپوشانی می نماید،  جوانسازی و رفع چین و چروک های موجود در اطراف چشم ، پیشانی و … اشاره نمود.

همانطور که گفتیم در این روش از چربی سایر نقاط بدن مانند شکم و باسن که در مقابل رژیم و ورزش دوام بیشتری دارند، استفاده می شود. به همین دلیل به سرعت تجزیه و تحلیل نمی رود. این چربی های چون بافت زنده اند و در صورت تزریق در محل با چربی آن قسمت جوش می خورند، بنابراین بدن واکنش آلرژیک از خود نشان نخواهد داد. همچنین هر حجم از چربی را که بخواهیم در دسترس داریم. بنابراین برای مناطقی که نیاز به تزریق چربی بیشتری دارند، این روش مفید واقع می شود. این چربی ها در صورت تزریق در مناطق مختلف صورت مانند پیشانی، گونه و … حالت طبیعی داشته و با لمس آن متوجه مواد اضافی در این نواحی نخواهیم شد. به همین دلیل حالت چهره نرمال تر است.

کاندیدهای مناسب برای تزریق چربی به پوست صورت

تزریق چربی برای همه افراد ممکن است مناسب نباشد. در این قسمت کاندیداهای مناسب برای تزریق چربی به پوست صورت را بررسی می نماییم تا در صورتی که جزو این افراد هستید، اقدام به تزریق نمایید. نیاز است برای تزریق چربی فرد در سلامت جسمانی کامل به سر ببرید. بیماری هایی که حالت خود ایمنی در بدن ایجاد می نمایند مانند ایدز و … می تواند عامل محدود کننده برای درمان باشد. نیاز سات فرد درجه خفیف یا متوسطی از پیری پوست را داشته باشد، مثلا برای افرادی که درجات بالاتری از پیری را دارند بهتر است از  روش لیفت صورت استفاده نمایند. افرادی که اقدام به تزریق چربی به پوست صورت می نمایند، نباید تحت درمان هایی مانند پرتودرمانی یا شیمی درمانی باشند. چون سیستم ایمنی در این اشخاص بسیار ضعیف بوده و بهتر است پس از گذراندن این دوره و بعد از اتمام آن، این روش را امتحان نمایند.

اقدامات لازم قبل از تزریق چربی به پوست صورت

برای استفاده از هر نوع روش زیبایی نیاز است اقداماتی را قبل از آن عمل انجام دهیم . این اقدامات می تواند در کسب نتیجه تاثیر گذاری  زیادی داشته باشد. در این قسمت می خواهیم در این خصوص مطالبی را عنوان نماییم. چون در این روش نیاز به برداشتن چربی از یک ناحیه و تزریق به نواحی مختلف صورت داریم، لازم است آزمایشاتی را قبل از آن انجام دهیم تا پزشک در جریان پرونده پزشکی بیمار قرار گیرد.  داروهای آلرژی زا و نیز داروهایی که مصرف می نمایید نیز باید به اطلاع پزشک برسد. نیاز است از مدتی قبل از داروهای انعقاد خون مانند آسپرین، وارفارین و … پرهیز نمایید  یا در صورت ضرورت استفاده ، میزان آن را با تجویز پزشک تنظیم نمایید. پرهیز از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی نیز از جمله توصیه هایی می باشد که قبل از تزریق چربی خواهد شد.

نحوه تزریق چربی به  پوست صورت

در این روش ابتدا نیاز است چربی از مناطقی که مشخص شده است، استخراج شود. برای اینکار محل مورد نظر را تحت بی حسی موضعی، بی حس می نمایند. سپس محل ضدعفونی و چربی با استفاده از دستگاه لیپوساکشن که دارای کانول های مخصوص مکنده است، مکیده می شود. چربی بدست آمده دارای ناخالصی هایی می باشد، به همین دلیل با استفاده از دستگاه سانتریفیوژ این ناخالصی ها جدا و از آن خارج می شود. چربی خالص بدست آمده آماده تزریق در محل مورد نظر است. برای تزریق از سوزن های باریکی استفاده می شود. محل مورد نظر را ضدعفونی می نمایند و میزان چربی مورد نظر با استفاده از این ابزار به داخل پوست تزریق می شود. میزان مورد نیاز و زاویه تزریق را پزشک تعیین می نماید. بنابراین انتخاب پزشک در این زمینه می تواند در کسب نتیجه لازم بسیار مهم و حائز اهیمت باشد.

تزریق چربی به پوست صورت 2013546مراقبت های بعد از تزریق چربی به پوست صورت

انجام مراقبت های بعد از تزریق می تواند نقش مهمی در نتیجه داشته باشد. بنابراین این موارد را جدی بگیرید تا هم از عوارض آتی خودداری نمایید و هم نیتجه بهتری را کسب کنید. نیاز است به مدت دو هفته همچنان داروهای انعقاد خون را قطع یا به حداقل ممکن برسانید. از انجام فعالیت های سنگین ورزشی، خم شدن و برداشتن وسایل سنگین به شدت پرهیز کنید.  محل تزریق را به هیچ عنوان مالش ندهید. می توانید برای تمیز نمودن و ضدعفونی نمودن محل زخم از محلول پراکسید هیدروژن بعد از یک هفته استفاده نمایید. درد و تورم ناشی از جراحی بعد از سه روز به مرور کاهش می یابد. در صورت استمرا بهتر است با پزشک تماس بگیرید. احتمال خونریز، عفونت و بی حسی موقت در محل برداشت چربی وجود دارد که نیاز به مصرف آنتی بیوتیک و گذشت زمان می باشد.

کلام آخر

به طور کلی می توان گفت تزریق چربی می تواند یکی از ایمن ترین روش هاب برای از بین بردن چین و چروک های پوست و رفع ناهمواری و فرورفتگی در برخی نقاط مانند گونه و پیشانی می باشد. با این روش می توان قسمت گونه و لب را در صورت برجسته نمود و چهره را زیباتر و جذابتر کرد. ماندگاری این روش بین 3 تا 5 سال می باشد. نیاز است مراقبت های قبل و بعد از تزریق را جدی بگیرید تا از عوارض ناشی از این درمان مصون بمانید.


مطلب فوق توسط نویسندگان تهران جراحی با استفاده از منابع علمی تحت وب و کتب علمی نگارش شده است. و همانطور که میدانید که مباحث علمی نیاز به مشاوره جدی پزشک دارد ، هیچگونه مسئولیتی عهده دار تهران جراحی نمیباشد. (دکتر دهقان)

mousa بازدید : 9 شنبه 03 آبان 1399 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که در اثر افزایش سن افراد پیش خواهد آمد، بروز چین و چروک در صورت است. تزریق بوتاکس به چین و چروک صورت یکی از روش های رفع این مشکل می باشد. امروزه استفاده از روش های زیبایی مانند بوتاکس، تزریق ژل، لیفت صورت و … برای از بین بردن و کاهش آثار پیری صورت و یا افزایش جذابیت چهره طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. از جمله بوتاکس صورت که می تواند یک روش سریع و تقریبا کم عارضه برای پوست صورت و برطرف نمودن چین و چروک ها باشد. البته باید خاطر نشان کنیم که این روش در همه قسمت های بدن کاربرد ندارد و بیشترین ناحیه مربوط به صورت می باشد. در این مقاله می خواهیم مطالبی را در خصوص روش تزریق بوتاکس به صورت ، کاندیداهای تزریق، نواحی که می توان به آن ها تزریق نمود و … را مورد بررسی قرار دهیم.

تزریق بوتاکس به چین و چروک صورت 54545چه مناطقی از صورت را می توان بوتاکس تزریق نمود

تزریق بوتاکس برای همه افراد و برای همه نوع چین و چروک مناسب نمی باشد. در این قسمت می خواهیم بررسی نماییم که تزریق بوتاکس برای چه نوع چین و چروک هایی مناسب است. این نوع ماده برای چین و چروک هایی کاربرد دارد که حالت فعال و پویایی دارند. چین و چروک های مربوط به پیشانی ، اطراف لب و دهان، گونه، اطراف چشم و … که عضلات و ماهیچه های فعالی دارند. خط اخم، خط خنده، خطوط پنجه کلاغی دور چشم جزو این مناطق می باشد. با تزریق بوتاکس می خواهیم این فعالیت را از ماهیچه ها گرفته و باعث باز شدن چین و چروک آن ها شویم. این روش دارای عوارض کمی بوده و به سرعت نتیجه را می توان مشاهده نمود. نکته مهم انتخاب پزشک می باشد. صورت دارای اعصابی می باشد که حساس بوده و نیاز به تخصص در فلج نمودن ماهیچه های اطراف آن دارد.

تزریق بوتاکس در نقاط مختلف صورت

از بوتاکس می توان برای رفع چین و چروک های صورت در قسمت های مختلف آن استفاده نمود. در این قسمت می خواهیم این نقاط را بررسی و تاثیری که بوتاکس در زیبایی و جوانی آن ها دارد را توضیح دهیم.

تزریق بوتاکس در پیشانی

پیشانی افراد دارای دو نوع خط می باشد. خطوط افقی یا خطوط تعجب و خطوط عمودی که شامل خط اخم می شود. بوتاکس در رفع هر روی این چروک ها تاثیر دارد. هر چند پدید آمدن ان ها مربوط به گذر سن نمی باشد ، ولی با گذشت سن و عدم درمان ان ها، این خطوط عمیق تر شده و نیاز به مصرف دوز بالای دارو خواهد بود. از جمله دیگر عوامل تشدید کننده ان ها مصرف دخانیات و قرار گرفتن در معرض نورخورشید و … می باشد . در افراد مسن نیز شل شدن ماهیچه های پیشانی می تواند عامل بوجود آورنده و تشدید کننده این موضوع عنوان شود.

 

تزریق بوتاکس در اطراف چشم

چشم افراد نشان دهنده حالات روحی و عاطفی بوده و نقش زیادی در جذابیت و گیرایی چهره دارد. چین و چروک های اطراف چشم مانند خطوط پنجه کلاغی می تواند این زیبایی را کمرنگ نموده و از آن بکاهد. همچنین پف زیر چشم و افتادگی پلک بالا نیز می تواند حالت چشم ها را تغییر دهد. با تزریق بوتاکس در این مناطق و فلج کردن عضلات دور چشم می توان این مشکل را برطرف و چهره شاداب تر و جذابتری را به فرد هدیه داد.

تزریق بوتاکس در بالای بینی و اطراف لب

اطراف لب بخصوص لب بالایی و قسمت بالای بینی می تواند محل مناسبی برای تزریق بوتاکس باشد. حرکات مستمر دهان باعث ایجاد چین و چروک شده و افزایش سن نیز بر عمق آن می افزاید. خط خنده یکی از خطوطی است که می توان با تزریق بوتاکس رفع نمود. خطوط خرگوشی بالای بینی نیز مناسب برای تزریق می باشند. با از کار انداختن عضلات و ماهیچه های این قسمت ها می توان به صورت افراد جذابیت و زیبایی را برگرداند.

تزریق بوتاکس در قسمت  فک و چانه

قسمت فک و چانه نیز از عوارض افزایش سن مصون نبوده و گذر زمان این نواحی را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. با تزریق بوتاکس در این نواحی می توان از عمق چین و چروک ها کاسته و به ماهیچه ها استراحتی داد.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

بعد از هر تزریق یا عمل زیبایی جهت ماندگار شدن و کاهش عوارض ناشی از آن نیاز است مراقبت هایی صورت گیرد. آشنایی با مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس می تواند نقش مهمی در طول عمر درمان داشته باشد. اهم این اقدامات به شرح ذیل است:

نیاز است به مدت دو هفته از مصرف مشروبات الکلی خودداری نمایید. مصرف الکل باعث گسترش میزان کبودی در ناحیه تزریق می گردد.

محل تزریق را به هیچ عنوان ماساژ ندهید. ممکن است مواد بوتاکس به قسمت های دیگر گسترش یابد و چون معمولا مناطقی مانند اطراف چشم حساس است، می تواند مشکلاتی را به دنبال داشته باشد.

تزریق بوتاکس به چین و چروک صورت 152415لزوم استراحت و عدم فعالیت های بدنی

نیاز است چند روز اول از انجام فعالیت های بدنی و ورزش خودداری نمایید. بخصوص سونا ، استخر و جکوزی در چند روز اول ممنوع می باشد. در هنگام استراحت بهتر است به پشت بخوابید و سعی کنید عضلات را بی حرکت نگهدارید.

مصرف دارو

در صورتی که در محل تزریق احساس درد و ناراحتی کردید، می توانید از مسکن ها استفاده نمایید. دقت نمایید این مسکن ها مواد منعقد کننده خون نداشته باشند که در این صورت ممکن است کبودی در محل تزریق ایجاد شود.

  • قرار نگرفتن در معرض نور خورشید
  • حداقل 24 ساعت از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب خودداری نمایید. در صورت نیاز به استحمام نیز سعی کنید از آب ولرم استفاده نمایید. گرما برای این نوع تزریق مضر می باشد.
  • عدم مسافرت از طریق خطوط هوایی
  • به علت تغییرات فشار هوا در داخل هواپیما، توصیه می شود در چند روز اول از مسافرت های هوایی خودداری نمایید.

کلام آخر

بوتاکس یکی از روش های بدون عارضه و سریع برای برگرداندن زیبایی و جوانی به چهره افراد می باشد. با این روش می توان چین و چروک های نواحی مختلف صورت از جمله اطراف لب، اطراف چشم، پیشانی، چانه و گونه را برطرف نمود و چهره شاداب و جذابی را به فرد بازگرداند.


مطلب فوق توسط نویسندگان تهران جراحی با استفاده از منابع علمی تحت وب و کتب علمی نگارش شده است. و همانطور که میدانید که مباحث علمی نیاز به مشاوره جدی پزشک دارد ، هیچگونه مسئولیتی عهده دار تهران جراحی نمیباشد. (دکتر دهقان)

mousa بازدید : 9 شنبه 03 آبان 1399 نظرات (0)

جراحی زیبایی بینی امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و از جمله این جراحی هاف جراحی بینی به شکل فانتزی می باشد. ولی باید بدانیم بهترین کاندید برای جراحی بینی فانتزی چه افرادی هستند؟ چون این مدل بینی برای همه افراد مناسب نبوده و برای افراد خاصی پیشنهاد می گردد. در این مقاله می خواهیم در خصوص جراحی بینی فانتزی مطالبی را بیان نموده و این نوع عمل را به صورت کامل توضیح دهیم. بینی یک از اجزای مهم صورت است و ایجاد تناسب آن با سایر اجزای صورت اهمیت بسیار زیادی در زیبایی چهره افراد دارد. به همین دلیل اگر قرار است جراحی زیبایی بینی انجام گردد باید بدانیم کدام نوع جراحی اعم از طبیعی یا فانتزی برای چهره فرد مناسب است یا نه؟ باید بدانیم افرادی که بینی گوشتی دارند برای این مدل مناسب تر می باشند یا افرادی که بینی استخوانی دارند؟

بهترین کاندید برای جراحی بینی فانتزی 547559جراحی بینی فانتزی یا عروسکی

در جراحی بینی فانتزی، بینی به اندازه قابل توجهی کوچک شده و حالت عروسکی پیدا می کند. در این حالت در نیمرخ افراد قوس زیادی در پل بینی وجود دارد و ارتفاع بینی حالت سربالایی خواهد داشت. این نوع بینی به شکلی جراحی می شود که در نمای روبرو بسیار باریک بوده و نوک به طرف بالا کشیده شده است. با توجه به تغییراتی که در ساختار بینی داده می شود باید بررسی نمود که این مدل بینی مشکلات تنفسی برای بیمار بوجود نیاورد. در جراحی بینی غیر از زیبایی، نیاز است مسایل مربوط به تنفس نیز مورد توجه قرار گیرد. چون این موضوع کاملا با نحوه تنفس و سیستم تنفسی فرد ارتباط دارد. در این نوع جراحی، هدف افراد بیشتر اصلاح نوک بینی است و بیشتر تغییرات نیز در این قسمت صورت می گیرد. به طوری که بینی حالت سربالایی و متفاوت از سایر جراحی های بینی خواهد گرفت.

چه افرادی کاندیدای مناسب جراحی بینی فانتزی هستند

این نوع جراحی نیاز به غضروف زیاد و پوست نازک در قسمت بینی دارد. این نوع خصیصه باعث می شود تا جراح بتواند برای هر نوع تغییری اقدام نماید. داشتن غضروف کم در قسمت بالای بینی نمی تواند بهترین نتیجه را در پی داشته باشد. از آنجایی که نوک بینی در این مدل بینی نقش اساسی دارد، بنابراین وجود غضروف در این ناحیه بسیار کمک کننده و سرنوشت ساز خواهد بود. با توجه به این مطالب می توان نتیجه گرفت که افرادی که بینی گوشتی دارند برای این نوع جراحی مناسب نمی باشند. این افراد دارای صورت گرد و نسبتا بزرگ می باشند. پوست بینی این اشخاص ضخیم تر از بینی های استخوانی می باشد. همچنین میزان نوک غضروف در بینی نمی تواند تامین کننده نیاز جراح برای حالت دادن به آن شود. بافت غضروفی کم و نیز عدم استحکام این غضروف ها نمی تواند مناسب برای این نوع جراحی باشد.

بینی های استخوانی بهترین شرایط را برای جراحی بینی فانتزی خواهند داشت. افرادی که بینی استخوانی دارند، معمولا صورت نازک و کوچک تری دارند. بنابراین داشتن بینی کوچک و فانتزی بر جذابیت آن ها خواهد افزود. پوست نازک نوک بینی می تواند جراح را در حالت دادن آن کمک نماید. این نوع بینی ها دارای غضروف مستحکم و زیادی نسبت به بینی های گوشتی می باشند. بنابراین می توان در حالت دادن آن ها نگران کمبود غضروف و احتمال آسیب دیدن غضروف نخواهد بود. هرچند این افراد می توانند حالت بینی طبیعی را نیز حفظ نمایند و فقط تغییرات اندکی به این قسمت از صورت خود بدهند. ولی بینی عروسکی هم می تواند زیبایی خاص خود را در چهره این اشخاص داشته باشد. در بینی های گوشتی بهترین نوع جراحی می تواند حالت طبیعی باشد. بنابراین بهتر است از طریق مشاوره با جراح مناسب ترین نوع بینی را برای بیمار تشخیص و درمان نماید.

 

اقدامات قبل از جراحی بینی فانتزی

برای کسب بهترین نتیجه نیاز است به اقداماتی که قبل از جراحی بینی فانتزی توجه نموده و عمل نمایید. در این قسمت اهم این اقدامات را بررسی می نماییم:

  • قبل از جراحی بهتر است در جلسه مشاوره و معاینه، جراح را از خواسته و انتظار خود آگاه نمایید . می توانید کلیه سوالات و ابهامات خود را پرسیده و با آگاهی کامل خود را برای تغییرات آماده نمایید. این خواسته ها باید معقول و واقع گرایانه باشد تا بعد از جراحی با بینی که انتظارش را داشتید، مواجه شوید.
  • نیاز است آزمایشاتی را قبل از جراحی انجام دهید تا پزشک در جریان پرونده پزشکی بیمار قرار گیرد. در صورتی که داروی خاصی مصرف می نمایید یا به دارویی آلرژی دارید، پزشک را در جریان قرار دهید. نتیجه آزمایشات را در روز جراحی به همراه داشته باشید.
  • از مصرف داروهایی که انعقاد خون به همراه دارند مانند ایبوپروفن، وارفارین و … خودداری نمایید. چون این داروها احتمال خونریزی در حین و بعد از عمل را افزایش می دهند.
  • از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات تا دوهفته قبل از عمل پرهیز نمایید. این مواد سطح اکسیژن رسانی را کاهش داده و ممکن است در حین عمل مشکلاتی برای بیمار پیش آید.
  • به مدت 8 ساعت قبل از جراحی از خوردن و آشامیدن اجتناب کنید. زیرا نیاز است برای عمل ناشتا باشید.
  • در روز جراحی خانم ها بدون آرایش و آقایان بدون ریش و سبیل باشند.

بهترین کاندید برای جراحی بینی فانتزی 56468864مراقبت های بعد از جراحی بینی فانتزی

برای کاهش عوارض و دستیابی به بهترین نتیجه نیاز است اقداماتی را نیز بعد از جراحی بینی فانتزی انجام دهید که در زیر به اهم آن ها اشاره می شود:

  • مصرف منظم و به موقع داروهای تجویز شده
  • پرهیز از مصرف غذاهای سفت و مصرف مایعات و غذاهای نرم و پوره شده
  • جلوگیری از خیس نمودن پانسمان بینی
  • پرهیز از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات به مدت دو هفته یا بیشتر پس از جراحی

کلام آخر

جراحی بینی فانتزی از انواع جراحی های بینی می باشد که استقبال زیادی از آن شده است. نکته ای که باید مدنظر قرار گیرد این است که این نوع بینی برای همه افراد مناسب نمی باشند. بهترین کاندید برای جراحی بینی فانتزی افرادی هستند که دارای بینی استخوانی که غضروف مستحکم و پوست نازکی دارد و برای انجام این جراحی بسیار مناسب است.


مطلب فوق توسط نویسندگان تهران جراحی با استفاده از منابع علمی تحت وب و کتب علمی نگارش شده است. و همانطور که میدانید که مباحث علمی نیاز به مشاوره جدی پزشک دارد ، هیچگونه مسئولیتی عهده دار تهران جراحی نمیباشد. (دکتر دهقان)

mousa بازدید : 10 سه شنبه 29 مهر 1399 نظرات (0)

لزوم مراقبت بعد از جراحی کاشت گونه برای دستیابی به بهترین نتیجه امری انکار ناپذیر می باشد. یکی از مولفه های زیبایی چهره افراد مربوط به داشتن گونه های خوش فرم می باشد. می توان گونه هایی را که این مشخصه را ندارند، از طریق جراحی کاشت گونه اصلاح نمود. البته برجستگی گونه در میان افراد را می توان یک امر ينتیکی و وراثتی دانست. معمولا فرم صورت افراد یک خانواده تا حدود زیادی شبیه به هم می باشد.  در این صورت می توان جراحی کاشت گونه را روشی برای بهبود وضعیت دانست. ولی غیر از این مورد می توان عامل گذر سن و بالارفتن عمر را در از دست دادن برجستگی گونه دخیل دانست. معمولا با افزایش سن چربی زیر گونه تحلیل رفته و برجستگی آن از بین می رود. این وضعیت را می توان از طریق کاشت گونه و مراقبت های بعد از جراحی گونه اصلاح نمود.

نحوه جراحی کاشت گونه

این جراحی را می توان هم تحت بیهوشی کامل انجام داد و هم محل جراحی را می توان بی حسی موضعی نمود و جراحی را شروع کرد. برای افرادی که در زمان جراحی دچار استرس می شوند، بهتر است از  دوز پایین داروهای بیهوشی و آرام کننده استفاده نمود. بعد از بی حس شدن موضع، نیاز است برش کوچکی  در داخل دهان و دقیقا زیر گونه ها ایجاد کرد. همان قسمتی که قرار است با قرار دادن پروتز برجسته گردد. بافت های نرم و عضلات داخل دهان به سمت بالا کشیده می شوند تا بستری برای قرار دادن پروتز گونه آماده شود. سپس پروتز را با دقت در محل مناسب قرار داده و محل برش بخیه زده می شود. این بخیه ها جذبی بوده و بعد از مدتی به خودی خود جذب بدن می شوند و نیازی به کشیدن ندارند.

مراقبت بعد از جراحی کاشت گونه 4949749797

بخیه ها به سمت بیرون و روی گونه ها نیز  زده می شود تا از جابجایی پروتز در زیر گونه جلوگیری شود. با این کار پروتز گونه در محل ثابت می شود و از جای خود تکان نمی خورد. سپس برای پوشش محل زخم و بخیه ها از پوشش سفت کننده ای استفاده می شود. این پوشش از آسیب رسیدن به محل جراحی خودداری نموده و مانع تورم زیاد در محل جراحی می گردد.

چه مراقبت هایی بعد از کاشت گونه توصیه می شود

برای رسیدن به بهترین نتیجه و کسب رضایت از جراحی کاشت گونه نیاز است که بعد از جراحی مراقبت هایی را انجام دهیم. چون این روش نیز مانند سایر روش های زیبایی چهره نیاز به برش دادن داخل دهان و بخیه دارد و احتمال عفونت و درد در این جراحی وجود دارد. بنابراین نیاز است مراقبت ها را جدی بگیرید.

نحوه استحمام

معمولا به بیمار توصیه می شود شب قبل از جراحی استحمام نماید، زیرا نیاز است تا دو روز از اینکار خودداری نماید. چون پوشش قرار داده شده روی گونه ها را نباید خیس نمود. همچنین بعد از این دو روز روی زخم ها نیز پوشیده شده و از خطر ورود آب و احتمال عفونت مصون می باشد. در صورتی که از داروهای بیهوش کننده برای بیمار استفاده شده باشد نیاز است تا رسیدن به وضعیت پایدار از انجام فعالیت هایی که نیاز به هوشیاری کامل دارد، پرهیز نمایید.

قرار نگرفتن در معرض نور آفتاب

یکی از توصیه های مهم در این زمینه، اجتناب از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب می باشد. زیرا نور مستقیم خورشید تاثیر منفی در فرایند بهبودی خواهد داشت. بهتر است در صورتی که به هر دلیلی  مجبور به قرار گرفتن در معرض نور آفتاب هستید، از ضد آفتاب های قوی استفاده نمایید. همچنین نیاز است از کلاهی که صورت را کاملا پوشش دهد و مانع از تابش نور مستقیم آفتاب شود، استفاده کنید. کارهایی مانند برنزه کردن را چه به صورت طبیعی و چه مصنوعی تا یک سال ترک نمایید. همچنین به مدت یک یا دو ماه از فعالیت هایی مانند شنا کردن نیز باید خودداری شود.

ضدعفونی نمودن محل زخم

نیاز است به صورت روزانه محل زخم را شستشو داده و ضدعفونی کنید. برای زخم هایی که در داخل دهان ایجاد شده است ، نیاز به استفاده از دهانشویه به صورت روزی چند بار و در فواصل زمانی 3 تا 4 ساعت می باشد. می توانید از محلول آب نمک نیز استفاده نموده و داخل دهان را ضدعفونی کنید. برای نتیجه بهتر این کار را بعد از هر وعده غذایی انجام دهید تا باقیمانده غذا در داخل زخم گیر نکرده و محیط کاملا از وجود باکتری پاک گردد.

مراقبت های غذایی

نیاز است در چند روز اول بعد از جراحی از خوردن غذاهایی سفت که نیاز به جویدن زیاد دارد خودداری نمایید. بهتر است در روز های اول از مایعات و غذاهای آبکی بیشتر استفاده کرده و برای جلوگیری از ضعف بدنی از پوره شده مواد غذایی مصرف کنید. با این کار هم می توانید بدن را قوی تر نگهداشته و هم به محل زخم و جابجا نشدن پروتز گونه کمک نمایید.

مراقبت بعد از جراحی کاشت گونه 6164969698479

مصرف منظم داروها

داروهای نقش اساسی در جلوگیری از عفونت و درد پس از جراحی دارد. در صورتی که پزشک آنتی بیوتیک تجویز نموده است، لازم می باشد به صورت منظم و سرموقع این دارو را مصرف نمایید. مصرف مرتب این دارو از بروز عفونت در داخل دهان و در محل بخیه ها جلوگیری خواهد نمود.

سایر مواردی که باید رعایت شود به شرح ذیل است:

نیاز است خانم ها  به مدت یک هفته پس از جراحی از هر گونه آرایش صورت خود بپرهیزند.

باید توجه کنید که در روز های اول از خندیدن زیاد، صحبت کردن و استفاده از خوردنی های مانند آدامس که نیاز به جویدن دارد به شدت پرهیز نمایید.

کلام آخر

همانطور که گفتیم گونه های برجسته و خوش فرم می تواند نقش زیادی در جذابیت و گیرایی چهره افراد داشته باشد. در صورتی که به هردلیلی اعم از ژنتیکی و یا افزایش سن نیاز به برجسته نمودن گونه های خود داشتید می توانید با استفاده از روش جراحی کاشت گونه به این مهم دست پیدا کنید. همچنین لازم به ذکر است که برای دستیابی و کسب بهترین نتیجه نیاز است به بهترین جراح برای کاشت گونه مراجعه نمایید. اینکه چه میزان از پروتز و با چه وضعیتی می تواند چهره بیمار را تغییر و نقص آن را اصلاح نماید در تخصص پزشک می باشد. نقش مراقبت های بعد از جراحی کاشت گونه نیز به هیچ عنوان قابل چشم پوشی نمی باشد. در صورتی که به بهترین جراح برای کاشت گونه مراجعه نمایید و جراحی به بهترین شکل انجام شود ولی بیمار نکات مراقبتی را در نظر نگیرد، به هیچ عنوان نباید انتظار نتیجه دلخواه را داشت.


مطلب فوق توسط نویسندگان تهران جراحی با استفاده از منابع علمی تحت وب و کتب علمی نگارش شده است. و همانطور که میدانید که مباحث علمی نیاز به مشاوره جدی پزشک دارد ، هیچگونه مسئولیتی عهده دار تهران جراحی نمیباشد. (دکتر دهقان)

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 224
  • بازدید سال : 1,611
  • بازدید کلی : 3,836